וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכיר סוזוקי?

ירון אדרי

13.8.2007 / 12:18

שתי הופעות בכורה תערוך סוזוקי בתערוכת פרנקפורט, אחת לייצור ואחת קונספט. גם מכונית הראלי תהיה שם

החדשות האחרונות שסיפקה יצרנית הרכב הקטנה מיפן סוזוקי, הגיעו דווקא מתחום הספורט המוטורי. בתחילה היתה זאת ה-XL7 האמריקנית ששברה את שיא הטיפוס לפייקס-פיק ואח"כ היו אלה חדשות אודות התקדמותה של מכונית ה-WRC החדשה המבוססת על ה-SX4. אז מה עוד קורה בסוזוקי?

גם סוזוקי תגיע לתערוכת פרנקפורט עם מספר הצגות בכורה. ראשונה וחשובה תהיה זאת הספלאש, מכונית מיני כל חדשה. הספלאש, עליה סיפרנו לכם כאן בוואלה! רכב לפני שלושה חודשים, תהיה המכונית הרביעית במספר - אחרי הסוויפט, הגרנד ויטרה וה-SX4 - אתה תנסה סוזוקי להגדיל כוחה בשוק האירופאי. בכדי לקלוע למטרה בצורה טובה יותר, שיתפה סוזוקי פעולה עם אופל והספלאש היא למעשה אחות לאופל אגילה.

הספלאש תעשה שימוש בשני מנועי בנזין בנפח של 1.0 ו-1.2 ליטר (65 ו-86 כוחות סוס בהתאמה) ובמנוע טורבו-דיזל נקי וחסכוני בנפח 1.3 עם 75 כוחות סוס. פליטת ה-CO2 של שלושת המנועים תעמוד בין 120 ל-140 גק"מ ותתאים לתקן 'יורו 4'.

בכורה נוספת תהיה למכונית הקונספט 'קיזאשי'. אם נתרגם את שם המכונית לעברית (או אנגלית) פשוטה, נגלה כי משמעותה היא טיזר ואכן כזאת היא. הקיזאשי מיועדת לסגמנט המשפחתיות הגדולות, סגמנט אליו נמנעה החברה הקטנה להיכנס. עם הטיזר הראשון למכונית חדשה, מקווים בסוזוקי להגדיל את היצע המכונית שלהם שהתמקד עד עכשיו במכוניות מיני, משפחתיות ובמכוניות שטח.

עוד בתערוכה, מבטיחים בסוזוקי לשבור את גל השמועות עם הצגתם הרשמית של נהגי הראלי אשר יובילו את הקבוצה. מירוץ הבכורה של ה-SX4 WRC ייערך בחודש אוקטובר באי קורסיקה הצרפתי ומירוץ נוסף ייעשה בראלי בריטניה בתחילת דצמבר. סוזוקי תולים במכונית תקוות רבות לקראת עונת 2008, שם תיקח ה-SX4 חלק פעיל לכל אורכה.

  • עוד באותו נושא:
  • סוזוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully