וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיינסטרים הבא?

'דלק מוטורס' משיקים את המאזדה 2, המונדאו וצמד מיניוואנים ומעוניינים לעבות את שליטתם בשוק הישראלי

במסיבת עיתונאים שערכה היום (רביעי) דלק מוטורס, יבואנית פורד ומאזדה לישראל, נחשפו המאזדה 2 החדשה, הפורד מונדאו והמיניוואנים S מקס וגלקסי. כפי שכבר עשו בעבר, מקווים בדלק מוטורס שוב לבצע מהפכה שתשנה את פני שוק הרכב בישראל.

שליטתה של דלק מוטורס בסגמנט המשפחתיות עם המאזדה 2, לא באה לידיי ביטוי בסגמנט הסופר מיני ממנו היא נעדרה בשנים האחרונות. הדור הקודם למאזדה 2, כמו גם הפיאסטה של פורד, צוידה בתיבה רובוטית אשר הרחיקה אותה מהשוק הישראלי. כעת, מעט לפני השקתה של ה-2 בעולם, היא מגיעה גם לישראל.

ה-2 תגיע לישראל עם מנוע בנפח 1.5 (103 כ"ס, 14 קג"מ)ובשתי רמות אבזור. תג המחיר יחל ב-101 אלף ש"ח עבור גרסת האקטיב ו-5 אלף ש"ח נוספים ידרשו עבור הגרסה המאובזרת יותר ה"דינמיק". מתחרותיה הישירות של ה-2 הן הסוויפט והיאריס ובדלק מוטורס מקווים כי האבזור הרב כבר בגרסת הבסיס, מרווח הפנים הגדול והמחיר יתבטאו בגרף המכירות. גיל אגמון, מנכ"ל דלק מוטורס, סרב למסור מספרים מדוייקים, אך ציין כי אנו נזכה לראות המון ממנה בישראל. מספרים לא בהכרח דומים לאלו של הגטס או הסיריון, משום שמכוניות אלו מגיעות בעיקר אל ציי השכרת הרכב, אך עדיין מדובר להערכתנו באלפים רבים מדי שנה.

פורד מונדאו

יחד עם המונדאו החדשה, ינסו בדלק מוטורס לפנות אל הרגש של הלקוח ולא רק אל השכל. לזכותה של המונדאו עומד עיצוב חיצוני חדש שניזון מלא מעט אלמנטים עיצוביים אשר נלקחו ממכוניות היוקרה הספורטיביות שבבעלות חברת האם. בפורד מבטיחים כי גם בסעיף ההתנהגות שונה המונדאו ממתחרותיה והיא מעניקה הנאה מנהיגה.

לישראל תגיע המונדאו עם 2 מנועים. בנזין בנפח 2.3 עם 161 כוחות סוס ודיזל בנפח 2.0 עם 130 כוחות סוס, לשניהם תשודך תיבה אוטומטית 6 הילוכים. דלק מוטורס אינם חוששים מהיעדרו של מנוע בנזין 2.0 ליטר ולטענתם, בעזרת מנוע ה-2.3 ליטר, גם בסעיף זה הם מציבים סטנדרט חדש בקבוצה.

המהפכה של המונדאו מגיעה מכיוון המחיר. תג המחיר של גרסת הבנזין הבסיסית, הטרנד, יעמוד על 151 אלף ש"ח. רמה זאת תציג אבזור עשיר הכולל בין השאר כיוון חשמלי לכיסא הנהג ותפעול מערכות הרכב בעזרת 2 כפתורי תפעול על ההגה. שדרוג לרמת האבזור טרנד X תעלה את המחיר ב-4,000 ש"ח בלבד ובעבור הרמה הבכירה שתזכה לשם טיטניום, יידרשו 179 אלף ש"ח. מחיר גרסת הדיזל יעמוד על 176 אלף ש"ח בעבור הטרנד X ו-196 אלף בעבור הטיטניום.

החידוש העיקרי באסטרטגיית המכירה יהיה המחיר הקבוע בכל גירסה כאשר באפשרותו של הלקוח לבחור בין מרכב 4 דלתות, 5 דלתות או סטיישן, ללא כל תוספת מחיר.

בסיס הגלגלים של המונדאו הנו מהגדול בסגמנט ועומד על 286 ס"מ, מה שמעניק לה מרחב פנים גדול מאוד ביחס למתחרות. בדלק מוטורס מקווים כי כל היתרונות יהפכו את המונדאו לאחת מ-2 המכוניות הנמכרות בסגמנט זה.

פורד S מקס

מתחרה חדש מגיע לשוק המיניוואנים בישראל, ה-S מקס של פורד. ל-S מקס 7 מושבים והוא מתהדר ב-5 כוכבי בטיחות אותם קיבל במבחני הריסוק של ה-Euro NCAP ובתואר מכונית השנה באירופה. כמו המונדאו, בפורד מציינים כי גם התנהגות הכביש של ה-S מקס מאפשרת לבעליו להנות מהנהיגה ועל כך מעידים גם צמיגים נמוכי חתך במידה 225/50/17.

ה-S מקס תגיע לישראל ב-2 רמות אבזור. מחיר גרסת הבסיס טרנד יעמוד על 178 אלף ש"ח. גרסת הטיטניום, שתזכה בין השאר גם לריפודי עור וגג פנורמי, תעלה 196 אלף ש"ח.

דלק מוטורס יביאו לישראל גם את הגלקסי, מיניוואן גדול יותר מה-S מקס בעל 7 מושבים. הגלקסי יגיע ברמת גימור אחת, גיהה ועם מנוע בנזין בנפח 2.3 ליטר (169 אלף ש"ח) או מנוע דיזל 2.0 ליטר (220 אלף ש"ח).

צפי המכירות לשני המיניוואנים על-פי דלק מוטורס, עומד על קצת פחות מ-1,000 יחידות בממוצע לשנה בחלוקה שווה בינהם.

פרט חשוב הוא כי כל המכוניות החדשות (מאזדה2, מונדאו וצמד המיניוואנים) יצוידו במערכת בקרת יציבות אלקרונית ESP כסטנדרט כבר ברמות הבסיס.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully