וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחור חזק

ירון אדרי

14.10.2007 / 17:05

מכונית העל של פורד, ה-GT, לא עשתה רושם על סדנת גאייגר הגרמנית. סיבה מספיק טובה למקצה שיפורים

סדנאות השיפורים הגרמניות אוהבות להתעסק עם התוצרת המקומית. לא כך אצל 'גאייגר קארס' שמעדיפה דווקא את תוצרת ארה"ב. אחרי שהתעסקו עם לא מעט דגמים כמו הקורבט ואפילו ההאמר, התפנו לטפל שם ב-GT של פורד שקיבלה יחס מועדף.

במנוע ה-GT לא נגעו אנשי הסדנה אבל בכל המסביב, נגעו גם נגעו. זה מתחיל עם החלפת מגדש העל באחד גדול יותר שדוחס את האוויר אל תוך קרבי המנוע בלחץ (בוסט) של 1.3 באר במקום 0.8 במגדש הקודם. בכדי לאפשר את כניסת האוויר הנוסף, הוגדלו המצערת ופילטר האוויר. בכדי להיפרד ביעילות מהגזים השרופים, הוחלפה מערכת הפליטה באחת מתאימה. על כל השינויים מופקד מחשב ניהול מנוע חדש שמסדר בשורה אחת את כל 701 הסוסים ו-85.3 הקג"מים. וכשכל הכוח מסודר היטב, ה-GT נוסעת כמו משוגעת. 3.5 שניות הוא פרק הזמן הנדרש לה להגיע ל-100 קמ"ש והמהירות המירבית עומדת על 340.

ואם חשבתם שה-GT נמוכה כבר בגרסה המקורית, חכו עד שתשמעו על ההנמכה שהיא קיבלה. בעזרתם של מהנדסי אייבך, הותאמו למכונית העל האמריקנית מתלים מתכווננים המנמכים אותה בלא פחות מ-60 מ"מ. בנוסף, עונד הציר הקדמי חישוקי סגסוגת בקוטר 20 אינטש ואחיו מאחור עושה שימוש באינטש אחד נוסף.

ואם במקרה תיתקלו באיזו GT שחורה בכבישי האוטובהאן הגרמני ולא תהיו בטוחים אם זאת הגאייגר, תחכו שהיא תעקוף אתכם. ההבדל החיצוני היחיד נמצא מאחור בצורתן של 2 פיות מפלט בקוטר 4 אינטש כל אחת. אבל כדאי לכם להיות מרוכזים כי תוך שנייה היא תהפוך לכתם שחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully