וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגת צמודה ליום אחד

22.10.2007 / 13:27

הונדה מנסה לקדם את מכירות הלג'נד על ידי שירות נהגת צמודה ליום עבודה שלם למנכ"לים בכירים במשק

ישנם כלי רכב אשר מוכרים את עצמם, מבלי להזדקק ללוליינות מכירתית. אבל ישנם כלי רכב אשר זקוקים לדחיפה קלה כדי להצליח להתברג בשוק התחרותי והקטן שלנו. קחו לדוגמה את שוק מכוניות הפאר, זה נשלט כמעט ללא עוררין על ידי שלושת המותגים הגרמניים - מרצדס, ב.מ.וו ואודי וכדי שמותג אחר יצליח לזנב במכירות השלושה, הוא צריך באמת להזיע.

אנחנו לא נוהגים לכתוב על מבצעי קידום מכירות של יבואני הרכב בישראל, אך הפעם, לא יכולנו להתעלם וכדי להבין מדוע פתאום נחלש אופיינו, רק הביטו בתמונות של הלית היפייפיה.

איך היא קשורה לסיפור? אנו שמחים ששאלתם, כי הילית ועוד 12 עלמות חן (פצצות אחת אחת) יכולות להגיע אליכם הביתה, או למשרד כשהן נוהגות בהונדה לג'נד החדשה וללוות אתכם ליום עבודה מלא, בתנאי כמובן שאתם מנכ"לים בכירים במשק ויש לכם לפחות את האפשרות לרכוש לג'נד שכזו.

הפמניסטים והפמניסטיות שבניכם ובניכן וודאי יזעקו שלל ססמאות על שימוש לא ראוי בנשים למען המכירות, ויכול להיות שאתם צודקים, אבל התגובות מהשטח שונות ורחוקות שנות אור מכך. מסתבר שכ-150 מנכ"לים ומנכ"ליות בישראל קפצו על ההזדמנות ותאמו לעצמם יום שלם עם לג'נד והלית או אחת מחברותיה.

איך נוסעים מכאן לשם

אחרי הפמניסטים והפמניסטיות יקומו מייד השובניסטים ויזרקו בטוקבקים מאות הודעות שקשורות לנשים ונהיגה ועם אלו וודאי נוכל למלא דפים רבים. אבל הלית (המהממת, כבר אמרנו?) מספרת כי קודם להתחלת הפרויקט, נשלחו הבנות לקורס ממושך שכלל הסברים טכניים על הרכב (ותתפלאו, היא זוכרת אותם כמו תלמיד ב"חדר" שמשנן פסוקי גמרה) וכמובן הכשרת נהיגה בכמה מהכבישים המהנים שיש בארץ (נס-הרים ושו"ת).

אז היא נראית מצוין וגם יודעת לנהוג ואולי זו גם הסיבה שבגמר הנסיעות עמה, מספרת הלית, כמעט כל המנ"לים נזכרו שיש להם בן, חבר, בן של חבר או סתם עודף זמן פנוי לסדר לה, אבל את הכל היא מקבלת בחיוך.

אז זה עובד? על פי הונדה, כן. המבצע החדש אמנם לא גרם להתנפלות קונים וסתימת שערי היבוא לישראל במכוניות לג'נד, אבל מספר מנכ"לים השתכנעו וביצעו הזמנות בשבועות החולפים ללג'נד שמחירה נע סביב ה-500 אלף שקל לאחר שהצטרפו לשירות המשכנע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully