וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה כמעט רשמית לסופרב

ירון אדרי

8.11.2007 / 10:45

בצעד יוצא דופן, חושפת סקודה את המשפחתית הגדולה והמרווחת שלה כשהיא עדיין לבושה בבגדי הסוואה

תהליך הפיתוח של כל מכונית חדשה אורך זמן רב, במהלכו היא עוברת אינספור מבחנים מפרכים. צלמי הפאפרצי של עולם הרכב ממלאים מדיי יום את דפי האינטרנט בתמונות ריגול של הדגמים החדשים, לרוב עמוסים בבגדי הסוואה יצירתיים. בסקודה החליטו לשנות את התהליך ובצעד נדיר, חשפו בפני עיתונאים את הדור הבא לסופרב במהלך מבחנים במדבריות ארה"ב כשהיא לבוש בבגדי הסוואה קלים.

הסופרב משתייכת לסגמנט המשפחתיות הגדולות אשר הולך והופך למפואר ומאובזר יותר משנה לשנה. כבר בדור היוצא, הפתיעה הסופרב עם פאר ומרחב הפנימי, בעיקר מאחור. מחירה הזול ביחס לפאסאט המקבילה, הפך אותה להצלחה באירופה אולם בישראל הדגם לא זכה להמריא.

בכדי לשמור על יתרונותיה אל מול המתחרות, תוכננה הסופרב החדשה כולה מחדש על-ידי צוות המחקר והפיתוח העצמאי של החברה. כ-38 מיליון יורו הושקעו בבניית מטה הפיתוח העצמאי של סקודה, שם רואים את הסופרב כמובילת המחנה עבור כל קבוצת פולקסווגן. חשוב לזכור כי המותג הצ'כי זוכה למוניטין רב באירופה אשר מגובה בתוצאות סקר דעת הקהל הבריטי ה-JD פאוור. הסופרב עצמה הגיעה למקום השני בסקר דומה שנערך בשוק הגדול ביותר שלה בגרמניה.

מכוניות המבחן עושות שימוש במנוע ה-1.8 TSI המפיק 160 כוחות סוס, אולם מעבר לכך לא מספרים עדיין כלום בסקודה. פרט אחד חשוב אשר כן נחשף הוא מערכת תאורת הבי-קסנון האקטיבית החדשה. מערכת זו אמנם אינה חדשה והיא קיימת לא מעט זמן במכוניות פרימיום בעיקר, אולם סקודה לקחה אותה מספר צעדים קדימה. 3 מצבי הפעולה של המערכת - עירוני, בין עירוני וגשם – מתוכננים לתת לנהג ראייה מקסימלית בתנאי חשיכה וזאת מבלי לסנוור את הסביבה. המעבר בין המצבים נעשה אוטומטית בהתאם למהירות הנסיעה.

סמנכ"ל הפיתוח בסקודה, אקהארד שולץ, סיכם באומרו כי הסופרב היא מכונית יוצאת דופן, ועל כן בחרו בצעד יוצא דופן לחשיפתה. ההשקה הרשמית של הסופרב צפויה להיות בתערוכת ג'נבה בחודש מרץ 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully