וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל בראשית

ירון אדרי

18.11.2007 / 15:37

מכונית הקונספט ה"אמריקנית" של יונדאי, הג'נסיס, זוכה לגירסת קופה ספורטיבית שתעשה דרכה גם לאירופה

כשהציגה יונדאי את הג'נסיס קונספט בתערוכת ניו יורק מוקדם יותר השנה, היא סימנה לאמריקנים כי בדרכה להיות אחת מ-5 היצרניות הגדולות בעולם, היא לא תיפסח עליהם. הזמן עבר בינתיים והרוחות נרגעו עד שבקצה השני של ארה"ב, בלוס אנג'לס, מציגה יונדאי שוב את הג'נסיס קונספט והפעם בתצורת קופה 2+2.

הג'נסיס קופה דומה מאוד לגירסת הסדאן שקדמה לה, בעיקר בחלקה הקדמי. בכדי לשוות לה מראה ספורטיבי, לקחו מעצבי המכונית היושבים בשלוחת יונדאי שבקליפורניה את האלמנטים העיצוביים לכיוון האגרסיבי יותר עם מכסה מנוע אוורירי וגריל המשתפל מטה אל עבר הפגוש הקדמי הדומה ללוע של חיה רעבה ולא רגועה. חלקה האחורי שונה לגמרי ונראה סולידי יותר ויחד עם דלתות הצד, המכונית מזכירה יותר את הקופה הוותיקה.

פתיחת מכסה המנוע המעוצב תחשוף בלוק V6 בנפח 3.8 ליטר שעל פי הערכות מהנדסי יונדאי יפיק מעל ל-300 כוחות סוס. הכוח יעבור במלואו דרך גיר 6 הילוכים ודיפרנציאל מוגבל החלקה אל צמיגי ה-275/35ZR20 האחוריים. התאוצה, משוערת גם היא, תעמוד על פחות מ-6 שניות.

אם נסתמך על דברי יונדאי, הג'נסיס קופה תגיע לייצור בתחילת 2009 והשקתה לשוק האמריקני צפויה לאביב של אותה שנה. מייד לאחר השקתה, הג'נסיס קופה תעשה דרכה גם לאירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully