וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד השדרוג הבא

ירון אדרי

13.12.2007 / 10:00

סדנת אדו קומפטישן מסרבת להיפרד מהפורשה קררה GT שיצורה פסק ומציעה ערכת שיפורים מגוונת לעד 770 סוסים

כשהציגה פורשה את הקאררה GT, הרבה פיות נותרו פעורים. מכונית העל של יצרנית העל, הציגה תשובה הולמת לכל המכוניות האקזוטיות תוך שהיא שומרת על המסורת והאיכות המחייבת. כעת, שנתיים אחרי, הגיע הזמן לרענן אותה מעט ועבור הרוכשים המאושרים שאיבדו את הריגוש, מציעה סדנת אדו קומפטישן את השדרוג הבא.

הקאררה GT מגיעה עם 612 כוחות סוס סטנדרטיים. באדו יודעים כי הלקוחות אינם דומים כולם ועל כן החליטה לאפשר מספר אופציות בתחום הכוח. רכיבי הנשימה והפליטה הוחלפו במלואם לכאלה שעושים זאת בצורה יעילה יותר יחד עם שדרוג תוכנת המנוע. באדו מוסרים כי מערכת הפליטה לבדה שוקלת 18 ק"ג פחות מהמקורית, מוסיפה 25 כוחות סוס ו-3 קג"מ והמהדרין גם יוכלו לבחור בין שני דודי עמעם ספורטיביים המפיקים כל אחד צליל שונה. אז איפה האופציות? אדו מציעים את ה-GT ב-3 גרסאות כוח שנות – 670, 715 ו-770 כוחות סוס.

בתחום השלדה נוספו למכונית מתלי קויילאובר ספורטיביים 3 מצבים מפיתוח משותף של אדו עם KW. כיוונון המתלים כולל את קשיחות / רכות הבולם בכיווץ והחזרה וגובה המכונית. עבור הלקוחות שבסביבת מגוריהם מפוזרים פסי האטה (באמפים) רבים, ישנה האופציה להוסיף את מערכת הרמת החרטום האלקטרונית.

ב-4 פינות המרכב הוחלפו חישוקי הסגסוגת בחדשים העשויים מסגסוגת אלומיניום משולבת עם פלדת אל חלד. לאלה קוטר של 18 אינטש וצמיגי 'מישלן פיילוט ספורט קאפ' במידות 265/35 מקדימה ו-345/30 מאחור. את התמונה משלימה הכנף האחורית שהוחלפה בכנף קארבון קלילה. עכשיו נותר רק למצוא אחת למכירה מיד שנייה כדי להעמיס עליה את השיפורים, משום שיצורה פסק בשנה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully