וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופרב נחשפת באופן מלא

ירון אדרי

9.1.2008 / 13:39

לא עוד טיזרים ורמיזות. סקודה חושפת רשמית את הדור החדש לסופרב. הצגת הבכורה בתערוכת ז'נבה

עכשיו זה סופי ורשמי. אחרי 2 החשיפות החלקיות, מציגה סקודה באופן מלא את הדור החדש של הסופרב, המשפחתית הגדולה שלה. נתוני המפרט הטכני מלמדים כי מידותיה של הסופרב החדשות מציבות אותה בין המרווחות שבסגמנט עם 483.8 ס"מ באורך, 178.3 ברוחב ו-146.1 בגובה. באופן מפתיע, קיצרו בסקודה את בסיס הגלגלים של הסופרב ב-4 ס"מ והוא עומד כעת על 276.1 ס"מ, אולם היא עדיין ניצבת בין המובילות בסגמנט.

2007 הייתה השנה המוצלחת ביותר של סקודה מאז הקמתה. מכירות החברה הצ'כית עלו בכל הדגמים אותם היא מייצרת פרט לסופרב. הדור הקודם שהוצג בתחילת האלף התקשה לעמוד אל מול מובילות הסגמנט הטריות יותר ובסקודה מקווים כי המכונית החדשה תשפר את נתוני המכירות גם בסגמנט זה. בין החידושים הטכנולוגיים שקיבלה הסופרב ניתן למנות תאורת חזית אקטיבית, מערכת מיזוג אלקטרונית חדשה ומערכת עזר לחנייה. מערכות נוספות יעשו דרכם אל המכונית בהמשך. בתחום הבטיחות ניתן למנות את כל האותיות הלועזיות המוכרות כמו גם 9 כריות אוויר.

אל מדף המנועים בפס הייצור יגיעו 3 לוגמי בנזין ו-3 חובבי סולר בטווח שבין 105 ל-260 כוחות סוס. 2 תיובת הילוכים יוצעו כאופציה, ידני או רובוטי DSG.

הופעת הבכורה של הסופרב תיהיה בתערוכת ז'נבה שתיפתח ב-4 למרץ. תחילת השיווק באירופה צפוי להיות חצי שנה מאוחר יותר, אז גם נדע מתי היא תגיע לישראל ומה יהיה תג המחיר שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully