וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפות שבא לבכות

ירון אדרי

10.1.2008 / 10:33

את מכונית הקופה החדשה שלה, ה-CLC, תציג מרצדס בתערוכת האופנה של ברלין. קבלו הצצה ראשונה

תן לגבר מכונית ספורט, הוא יגיד לך תודה. תן לו מכונית ספורט ודוגמנית צמרת, הוא גם ינשק אותך. זה בערך המוטו של מרצדס בכל הקשור להצגתה של מכונית הקופה החדשה CLC שהצגת הבכורה שלה לא תיעשה בתערוכת הרכב של דטרויט או ז'נבה, אלא בתערוכת האופנה שמארגנת מרצדס בברלין בסוף החודש הזה.

קהל היעד של מחליפת ה-C קלאס ספורט קופה הם גברים צעירים בגילם וברוחם, שרוצים לטעום מסגנון החיים של מרצדס. בכדי לעשות זאת, שילבו המהנדסים את האבזור היוקרתי והמוכר יחד עם יכולות ספורטיביות. עיקר השינוי נמצא במערכת ההיגוי החדה יותר והמתלים המונמכים. והמנוע? כרגע מספרים לנו כי יהיו לו 4 צילינדרים ו-184 כוחות סוס.

בכל הקשור לעיצוב, קצת קשה לנו כרגע להתרשם והיה נחמד אם הדוגמנית אווה פאדברג היתה זזה קצת או לפחות מורידה את הבגדים. מה שכן ניתן לספר זה שגרסה זאת עושה שימוש בחבילת הספורט שפרט לחישוקי 18 אינטש, תאורת חזית מושחרת ואולי גם שינויים אווירודינמיים קלים, אין אנו יודעים איך היא נראית באמת.

לאחר הצגת הבכורה בסוף החודש, המכונית תסתובב בעוד כמה תערוכות כאלה או אחרות וזאת עד לחודש יוני, אז יחלו המכירות. ומה עם אווה אתם שואלים? היא לבטח תחזור לדגמן ביגוד תחתון.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully