וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקליפס קורמת עור וגידים

ירון אדרי

14.1.2008 / 12:14

אחרי שנחשף איור מעניין, מציגה מיצובישי את הקונספט RA אשר מבשרת על ייצורה הקרוב של האקליפס הספורטיבית

על היכולות הספורטיביות של מיצובישי כמעט ואין צורך לספר לכם ואם נאמין לשמועות, הלאנסר איבו 10 רק תשפר את המצב. אבל למרות זאת, כנראה שחסר להם משהו שנראה ספורטיבי באמת ולא גרסה מעוצבת למכונית משפחתית. כאן נכנסת לתמונה הקונספט RA, אותה הבאנו לכם בגרסה המאויירת, שכעת נחשפת לראשונה בדטרויט באופן מלא.

למרות שה-RA מזכירה את האודי TT, היא עושה שימוש באלמנטים עיצוביים ייחודיים. זה מתחיל בחזית הנוטה קדימה כאילו רוצה המרכב להקדים את שלדת המכונית, גריל הטרפז שייחד את כל דגמי החברה בעתיד, הפנסים הצרים ויותר מכל, מכסה מנוע שמוותר על המראה החלק ומעוצב בדמות הקימורים שבתוך תא המנוע. בכדי להפחית במשקל עשויה השלדה אלומיניום תעופתי וחלקי מרכב שונים עשויים מתרכובות פלסטיק.

ומה יש מתחת למכסה המיוחד? שם שוכן לו מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים בנפח 2.2 ליטר. למנוע זה תזמון משתנה לפתיחת השסתומים, הזרקת דלק ישירה וגיאומטריה משתנה ללהבי מגדש הטורבו אשר עוזרים לו להיות יעיל בכל סל"ד וכמו כן ידידותי מאוד לסביבה. לפני המפגש עם האטמוספירה, יעברו גזי הפליטה דרך 2 ממירים קטליטיים ומסנן חלקיקים. דף המספרים מראה הספק של 204 כוחות סוס ומומנט של 42.8 קג"מ, אך לא מספר כלום על פליטת המזהמים.

מעבר לעיצוב וטכנולוגית המנוע, נמצאות כלעט כל הטכנולוגיות החדשות של מיצובישי. ה-RA תעשה שימוש בגיר הרובוטי כפול המצמדים SST החדש של החברה שישרת גם את האיבו 10 וכמוה, היא תעשה שימוש בכל הבקרות האלקטרוניות, ובראשן מערכת בקרת העל לגלגים S-AWC, להעברה יעילה ובטוחה של הכוח לכל 4 חישוקי ה-21 אינטש.

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully