וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבולושן האצ'בק

ירון אדרי

28.1.2008 / 16:05

מכונית האצ'בק היא תנאי להצלחה בשוק האירופאי. במיצובישי למדו והפנימו והפרוטוטייפ S היא התשובה

האם מיצובישי הולכת בעקבות סובארו? על פי הפרוטוטייפ S, נראה שכן. מכונית התצוגה שתיחשף בתערוכת ז'נבה, כאן עדיין בפורמט המאוייר, היא גרסת ההאצ'בק המיועדת ללאנסר, המשפחתית החדשה שהוצגה ב-2007. מי שמציפה אותו תחושת דה-ז'וו, זוכר בוודאי את הספורטבק קונספט מ-2005 שכפי שניתן לראות, הפרוטוטייפ שמרה על מרבית האלמנטים העיצוביים שלה.

זה לא סוד שיצרניות הרכב מאסיה רוצות לכבוש נתח גדול מהשוק האירופאי והדרך לכבוש את לב הלקוחות שם נמצאת בקליעה לטעמם. על פי מיצובישי, 70% ממכירות כל משפחת הלאנסר יהיו בגרסת ההאצ'בק שתיאלץ להתמודד עם הצלחות מקומיות כמו אופל אסטרה, פולקסווגן גולף ועוד, וכמו כן הנציגות מבית כמו האימפרזה של סובארו והאוריס של טויוטה כמו גם הנציגות מבית יונדאי הקוריאנית.

לרשותה של מכונית הקונספט עומד מנוע הטורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר אשר מפיק 240 כוחות סוס ו-34 קג"מ. הכוח לארבעת הגלגלים עובר דרך תיבת ה-SST כפולת המצמדים ודיפרנציאל מרכזי אקטיבי. אופציה זאת לא תגיע אל אולמות המכירה בגרסאות הצפויות, אך לנוכח העובדה כי היריבה המושבעת STI ושאר גרסאות הקרב עושות שימוש במרכב האצ'בק, לא נתפלא אם אכן זה יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully