וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנועת ההתנגדות

ירון אדרי

10.2.2008 / 9:02

GM אינה מוכנה לקבל את העובדה כי טויוטה נושפת בעורפה. האם הטראוורס החדש יעזור לה לתפוס מעט מרחק?

חברת GM מנצלת את תערוכת שיקאגו בכדי להראות כי עדיין נותרו קלפים חדשים בשרוולה. בין מכוניות הקונספט הנקיות ואלה שכבר נעות בכבישים, מציגה החברה את הטראוורס, קרוסאובר בסגנון האהוב על האמריקנים תחת מותג שברולט, החולק אותה פלטפורמה עם הביואיק אנקלייב. לטראוורס מנוע V6 בנפח 3.6 ליטר המפיק 286 כוחות סוס ואליו משודכת תיבת 6 הילוכים אוטומטית. כוח המנוע עובר אל הציר הקדמי במצב הרגיל, אולם פיקוח מחשב דואג בשעת הצורך לשתף גם את הציר האחורי.

הטראוורס תוכנן להוביל 8 נוסעים כאילו מדובר ברכב סאלון, כך על פי החברה. 3 שורות המושבים זוכים למעטה עור ו-6 כריות אוויר מסוג וילון (פרט ל-2 הכריות הקדמיות) ישמרו גם על ביטחונם. לטובת משפחות המטיילים, שורת המושבים השלישית ניתנת לקיפול להגדלת נפח ההטענה ל-1,934 ליטרים. ויתור גם על השורה השנייה יגדיל את הנפח ל-3,340 ליטרים.

יגיע גם אלינו

מ-UMI, יבואנית שברולט לישראל, נמסר כי הטראוורס יגיע אלינו מייד לאחר השקתו הרשמית בתחילת 2009. שלוש רמות גימור יעלו ארצה אולם מוקדם לספר מה תציע כל אחת מהן. לגבי תג המחיר, כאן אומרים ב-UMI כי זה יהיה בין 280 ל-300 אלף שקלים.

שברולט היא המותג אותו מייעדים ב-GM להילחם בדומיננטיות שמציגה טויוטה לאחרונה. האם הטראוורס - שבתרגום לעברית פירושו חצייה, מעבר או התנגדות – יהיה הדגם שיעזור לה לעשות זאת? לאור העובדה כי הוא יושק רק בשנה הבאה, קשה להמר איזה דגם יציג את ההתנגדות השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully