וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארט של מונזה

ירון אדרי

18.3.2008 / 13:49

כשמסלול המירוצים המפורסם של איטליה מהווה השראה, שידרגה סדנת 'אזנום' את הסמארט הקטנה

תחת הכותרת "הצעת הגשה למסלול המירוצים", מציגה סדנת 'אזנום' האיטלקית את גרסתה לסמארט. כידוע, כשמדובר על מירוצים ואיטליה, יש רק מקום אחד שעולה בראש והוא מסלול הפורמולה 1 של מונזה. ואכן, שיתוף פעולה בין הסדנה למסלול הוליד את המהדורה המוגבלת לסמארט.

עיקר התוספות במכונית הקטנה נמצאות בתא הנוסעים. זה קיבל מעטה עור ואלקנטרה איכותיים לדיפוני הדלתות, לדשבורד ולמושבי הספורט שגם קיבלו את לוגו המסלול המפורסם. את הזיקה לעולם המירוצים עושים עיטורי הקארבון הנמצאים כמעט בכל פינה בתוך התא.

חיצונית, נצבעה המכונית בלבן מאט ופסים בצבע אדום וכחול יחד עם לוגו המסלול מעטרים את צידה ואחוריה. צבע ברונזה נוסף גם הוא לאחוריה כמו גם לגריל הקדמי, לחיפויי המראות ולחישוקי הסגסוגת בקוטר 16 אינטש מלפנים ו-17 מאחור. ובכדי שהסמארט גם תוכל לצלוח במהירות את פניית אסקארי ומשם דרך הפרבוליקה לישורת הראשית, עוטים החישוקים צמיגי יוקוהמה ספורטיביים. כאן המקום לציין כי שיפורים למנוע לא נעשו.

10 יחידות בלבד תכלול מהדורת הסמארט המוגבלת של 'אזנום' וגם אם לא תהיו בין הרוכשים המאושרים, תמיד תוכלו להתנחם מאחד המירוצים הנערכים במסלול האיטלקי המפורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully