וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבות צ'מפיון באוטומוטור

23.3.2008 / 16:23

אודי R8, פולקסווגן פאסאט CC, סקודה רומסטר סקאוט, אלתיאה פריטראק ואחרות יופיעו לראשונה בישראל

אם נסתמך על הפרסומים המוקדמים של יבואני הרכב לישראל, תערוכת אוטומוטור עתידה להיות מעניינת במיוחד השנה. בסדרת כתבות, נביא אליכם את כל הדגמים שיראו לראשונה אור בישראל והפעם נתחיל עם המותגים המיובאים על ידי 'צ'מפיון מוטורס', יבואנית אודי, פולקסווגן, סיאט וסקודה לישראל.

בביתן מותג היוקרה 'אודי' תוכלו לראות ואולי גם להניח את היד לראשונה על מכונית הספורט החדשה ה-R8. זו הוצגה לראשונה בשנת 2006 ומאז הספיקה לצבור מעריצים רבים ובתחילת שנת 2008 אף הוצגה לה גרסת תצוגה המצוידת במנוע דיזל אדיר. לצדה של ה-R8 תוכלו למצוא גם את רכב הכביש-שביל של אודי, ה-Q7 בגרסה מיוחדת וכן את כל גרסאות ה-S של מכוניות החברה, מה-S3 הקטנה ועד ה-S8 הבכירה.

באולם של פולקסווגן

באולם השכן שיועד עבור פולקסווגן, מלבד המכוניות המוכרות של החברה, תוכלו להתרשם שם גם משלוש מכוניות חשובות. הראשונה היא ה-UP, מכונית מיני לתצוגה של פולקסווגן, אשר מגדירה מחדש את השימוש במרחב. אורכה עומד על 345 ס"מ, היא מיועדת ל-4 נוסעים ומונעת על ידי מנוע בנזין או דיזל עם 3 בוכנות בלבד.

לצדה תמצאו את הגרסה המעוצבת ביותר עד כה של הפאסאט – הפאסאט CC. זו הוצגה רשמית בתחילת השנה ולאחר שפגשה קהל משולהב בתערוכת ז'נבה, היא מגיעה גם אלינו. עיצובה החדש נקרא קופה, למרות שהיא מצוידת ב-4 דלתות, ממש כמו המרצדס CLS. הייצע המנועים אמור לכלול הספקים שבין 160 ל-300 כ"ס.

הרכב השלישי בתצוגה לוגם בעיקר סולר למחייתו, אבל זה כלל לא מפריע לו להפיק 350 כ"ס ו-86.7 קג"מ. מי הוא? זה הטוארג R50. הגרסה הבכירה של רכב הכביש-שביל של פולקסווגן. בהתאם לשמו (R50) בחזיתו שוכן מנוע V10 בנפח 5.0 ליטר והוא מאפשר לו להאיץ ל-100 קמ"ש תוך 6.7 שניות ומשם למהירות מרבית של 235 קמ"ש. בזמן התערוכה הוא אמנם לא יזוז ממקומו, אבל גם כך הוא מרשים.

בצד המסחרי של התערוכה יוצגו שלושה כלי רכב מעניינים מבית פולקסווגן: הראשון הוא קאדי בגרסת טרמפר ובו מותקן ציוד קמפינג לחובבי הטיולים, השני הוא טרנספורטר קליפורניה שבו הותקנו כיריים ומקרר ושלישי ואחרון הוא הטרנספורטר פאן-אמריקנה. זה מציע הנעה לכל הגלגלים ותא הנוסעים שלו שודרג לרמת פאר גבוהה.

ישר מספרד וצ'כיה

סקודה מתכנת להביא לתערוכה את גרסת הסקאוט (כאילו שטח) של הרומסטר החדש ויתכן מאוד שלצידו גם נראה את הסופרב החדשה, שהוצגה לראשונה לפני שבועות אחדים בתערוכת ז'נבה.

בצד הצעיר יותר של התצוגה תעמוד סיאט ושם תוכלו לפגוש את האלתיאה המשפחתית במידות אקסטרה לארג' וכן את הגרסה המעניינת יותר של האלתיאה – הפריטראק. זו גרסת 'כאילו שטח' לאלתיאה והיא הוצגה לראשונה לפני שנה בתערוכת ז'נבה. הפריטראק הייתה אמורה לעשות עליה לישראל, אך משיקולים שונים כמו מחיר, היא נשארה בגולה. יתכן שבמהלך התערוכה נתבשר סוף סוף על פתרון המחלוקות עם היצרן והגעתה הרשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully