וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו נגד כלבים

ירון אדרי

2.4.2008 / 15:47

לא מעט ידיעות מוזרות פורסמו ביומיים האחרונים והכל בגלל ה-1 באפריל. וואלה! רכב מכתירים את המוצלחת שבינהן

היום ניתן לחזור לעבודה רגילה. למה? פשוט מאוד. מבין מבול הידיעות ששיחררו יצרניות הרכב לעיתונות ביומיים האחרונים, הסתתרו כמה יצירתיות במיוחד שהעלו בנו המון ספקות לגבי אמיתותן. בכל זאת, אמש חגג העולם את ה-1 באפריל. קיה למשל, סיפרה על מכונית ללא הגה הקרובה לייצור, פורד הודיעה על החלפת הסמל המיתולוגי ולמבורגיני הציעה ללקוחותיה לבוא ולבחור בעצמם את הפרה ממנה ילקח העור למושבים. אך את פרס 'הידיעה המוצלחת ל-1 באפריל 2008' אנו מעניקים לב.מ.וו, שכנראה חוששת מעט מהרמות רגל של כלבים.

תחת השם 'Canine Repellent Alloy Protection', או בעברית הגנה על סגסוגת מפני כלבים', רותמת היצרנית מבוואריה את 'היעילות הדינמית' להגנה מפני כלבים פוחזים. כאשר מסתכלים על ראשי התיבות שהוענקו למערכת,C.R.A.P, נראה שהפחד קצת יותר גדול מכמה טיפות.

עיקרון פעולתה של המערכת היא פשוטה. אנרגית הבלימה הנאגרת בדרך כלל לטובת הטענת המצברים, טוענת כעת את המערכת החדשה וכאשר זאת מזהה כי רגל אחת מתרוממת באוויר, היא משגרת זרם חשמלי. בב.מ.וו מציינים כי המערכת אינה מכאיבה כלל, אבל אנחנו קצת ספקנים פשוט בגלל שקוראים לה 'Rim Impulse Power' או בראשי תיבות RIP. בכל מקרה מדובר על מתיחה של ה-1 באפריל, אבל בכל זאת אנו ממליצים לכם להקפיד כי הכלב לא ישתין על מכוניות, בעיקר אם מדובר על ב.מ.וו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully