וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמו משחקי הריגול

ירון אדרי

21.4.2008 / 11:51

משחק המחבואים של אופל הסתיים. האינסינייה, מחליפת הווקטרה, נחשפת לראשונה ללא בגדי הסוואה

אתר יצרן

צילומי וידאו וסטילס: יצרן

אופל בחרה בטיזר מאוד מקורי להצגת המשפחתית הגדולה החדשה שלה. במקום לחכות לתמונות צלמי הריגול, תמונות המציגות את המכונית הרבה לפני ההצגה הרשמית, שיחררה אופל בעצמה תמונות שכאלה לא לפני ששמה ללעג את אותם צלמים. זה החל לפני כחצי שנה עם סרטון פרסומת והסתיים עם צילומי המכונית במדי הסוואה. כעת עושים לכך סוף.

חיצונית, זוכה המכונית החדשה לעיצוב בעל נוכחות, אולם קשה לומר כי מדובר בעיצוב מקורי. עם חזית המזכירה את מרצדס ופרופיל הדומה לב.מ.וו, רק האחוריים נראים חדשניים. ולמרות זאת, ואולי בגלל, לטעמנו התוצאה הסופית יפה מאוד עם צללית הלוקחת את 483 הס"מ של המכונית לכיוון הסדאן קופה היוקרתית.

בכל הקשור לתא הנוסעים, מדברים באופל על החומרים האיכותיים ביותר ועיצוב פנימי חדש שיגיע גם לשאר מכוניות החברה בעתיד. פרט לכך, לא מצאנו בתיק העיתונות תמונות פנים שמעלות מספר סימני שאלה לגבי התוצאה הסופית. האם הדלפת התמונות לרשת והעלתן בטרם עת באתרי החדשות בעולם הביאו להקדמת החשיפה? בכל מקרה, בהתאם לתיאור המילולי, נראה כי תא הנוסעים יהיה דומה לזה של המריבה קונספט שהוצגה בתערוכת ז'נבה האחרונה.

יותר אקטיבית

7 מנועים ישרתו את האינסינייה, כולם בתקן 'יורו 5', ושתי תיבות 6 הילוכים - ידנית ואוטומטית. ההספק ב-4 מנועי הבנזין ינוע בין 115 ל-260 כ"ס לגרסת ה-V6. 3 מנועי הדיזל בנפח 2.0 ליטר יציגו הספק שינוע בין 110 ל-160 סוסים. בעתיד תציג אופל מנוע 'אקופלקס' ידידותי לסביבה וכמו כן מנועים בהספקים גבוהים יותר שיעזרו להתמודד בליגה של הגדולים.

בכדי לתת מענה בתחום הדינמי, תוצע האינסינייה בגרסת הנעה קדמית או כפולה בשם 'אדפטיב 4X4'. זאת תדאג לחלק את הכוח בין הגלגלים בהתאם לתנאי האחיזה של כל אחד מהם. מערכת בקרת יציבות 'פלקסרייד' בעלת מספר מצבים לבחירת הנהג תוצע אף היא, ותשלב את נושא הבטיחות עם ההתנהגות.

עוד גאים באופל על תאורת החזית האקטיבית. לזאת 9 מצבים המתכווננים אוטומטית בהתאם לתנאי הדרך והראות. מערכת זאת גם תדאג לשפר את צריכת הדלק כשבשעות היום יופעלו נורות לד שיפחיתו את העומס ממערכת החשמל. כאן מדברים באופל על הפחתה של כ-6 גק"מ בפליטת ה-CO2.

הופעת הבכורה העולמית של האינסינייה תהיה בחודש יולי בתערוכת לונדון תחת מותג ווקסהול על הסמל החדש שלו ובתוספת גרסת האצ'בק. לאחר מכן, בחודש ספטמבר, תוצג המכונית בתערוכת פריז. תחילת השיווק צפוי לחודש נובמבר, אז גם נדע אם תצליח אופל לערער את מעמדן של יצרניות הפרימיום. לישראל צפויה האינסינייה להגיע, אולם לדברי היבואנית UMI עוד מוקדם לדבר על פרטים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully