וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתקפה הקוריאנית הבאה

ירון אדרי

21.4.2008 / 15:10

סאנגיונג, יצרנית המכוניות הקוריאנית, רוצה לכבוש את העולם. תציג 20 דגמים חדשים ב-5 השנים הקרובות

סאנגיונג, יצרנית המכוניות הקוריאנית, אינה רוצה לעמוד עוד בצילן של היצרניות המקומיות הגדולות כמו יונדאי למשל. על פי תוכנית אותה מפרסמת היום החברה, לא פחות מ-20 דגמים חדשים יושקו ב-5 השנים הקרובות. החל מ-2009 ועד ל-2014, תפתח החברה 5 פלטפורמות חדשות בהשקעה הנאמדת ב-1.9 מיליארד אירו, עליהן יתבססו הדגמים העתידיים.

במשך השנים, ביססה סאנגיונג את עצמה כיצרנית רכבי שטח אולם ניכר כי היא רוצה לכבוש תחומים חדשים. מזה מספר שנים שהיא משווקת בעולם את המיניוואן רודיוס ואת מכונית היוקרה צ'יירמן הנמכרת בשוק המקומי כחלופה למכוניות היוקרה המערביות. יחד עם הניסיון, גורסים בסנאנגיונג כי לא תהיה בעייה לתקוע יתד בשווקים חדשים.

לקראת העתיד לבוא, משתחררת סאנגיונג מהתמיכה אותה קיבלה ב-20 השנים האחרונות ממרצדס, ממנה רכשה פלטפורמות ויחידות כוח, ועוברת לפיתוח עצמי. במרכז עומדת טכנולוגית 'דיזל היבריד', באמצעותה מתכננת החברה להפחית כ-30 אחוזים בצריכת הדלק ובטפליטת המזהמים. את הבסיס לטכנולוגיה הציגה סאנגיונג בתערוכת ז'נבה האחרונה ולדבריה, היא תאפשר בעתיד להגדיל את הידידות הסביבתית ב-50 אחוזים.

כבר בשנה הבאה נתחיל לראות יותר ויותר דגמים ומכוניות קונספט מבית סאנגיונג שמקווה להמשיך את שיתוף הפעולה עם סדנת העיצוב האיטלקית 'איטלדיזיין ג'יוג'יארו' אשר חתומה על הרקסטון. מתוך 20 הדגמים, סביר להניח שרק חלקם יעשו את הדרך לשווקים המערביים כמו אירופה וארה"ב והשאר יופנו לשווקים האסייתים המתפתחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully