וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה קלה

ירון אדרי

11.5.2008 / 13:49

סדנת AC שניצר משחררת לאוויר העולם שדרוג לסדרה 1 הפתוחה של ב.מ.וו. רק להוריד את הגג וללחוץ על הגז

עם כמה כוחות סוס אתם רוצים את הב.מ.וו סדרה 1 קבריולה שלכם? סביר להניח שתגידו "כמה שיותר". טוב, זאת תהיה גם התשובה שלנו, אך כמובן שלכל דבר טוב יש גבול ואם 306 כ"ס סטנדרטיים לא מספיקים, סדנת AC שניצר תדאג לספק לנו עוד קצת סוסים לאורווה.

אנשי הסדנה יודעים כי המכונית הקטנה לא נועדה לשחק במגרש של הגדולות כמו אחיותיה מסדרה 3 או 5, ועל כן הם דואגים לערוך לה שיפורים שיהפכו אותה ל"אתלטית" ולא ל"שרירנית". כך, הקיט האווירודינמי אמנם יותר ספורטיבי מהמקור, אך פחות נפוח מבדרך כלל וכך גם לגבי התוספות האחרות.

בכדי לרוץ בקלילות בין הפניות ובתוכן, התאימו ב-AC שניצר לכל אחת מפינות המרכב מערכת מתלים חדשה. זו אמורה להתמודד ביתר קלות ודיוק עם המשקל העודף המאפיין מכוניות פתוחות לעומת האחיות סגורות הגג, וגם לא תתנגדו בוודאי לדעת כי לרשותכם יש 8 רמות כיוונון לבחירה במתלים. ואם כבר בבחירה עסקינן, חישוקי הסגסוגת העומדים לרשותכם הם במידות 17, 18 או 19 אינטש.

וכמובן שאתלטית לא יכולה להתקיים בלי כוח מתפרץ, וכאן כולל השיפור למנועים את גרסאות הדיזל 120d ו-123d וכמובן את מנוע השנה השוכן ב-135i. רמות ההספק החדשות עומדות כעת על 200 ו-240 כ"ס לגרסאות הדיזל בהתאמה או 360 כ"ס ללוגם הבנזין. על תאוצות ומהירות מרבית לא מדברים בסדנה, אך דואגים לציין שהספידומטר החדש מגיע עד 320 קמ"ש.

ואיך אתם מעדיפים את הסדרה 1 שלכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully