וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי חדשה נולדה

13.5.2008 / 13:30

יצרנית מכוניות הספורט מאיטליה שמחה לבשר על הולדת בת חדשה למשפחה. קבלו את ה-GT קליפורניה

רק לפני ימים ספורים העלתה פרארי לרשת האינטרנט טיזר אודות מכונית חדשה מתוצרתה. האתר הייעודי שבו שעון זמן הסופר לאחור את השניות, השעות והימים עד חשיפתה הרשמית, הציע עד לרגע זה למסוקרנים רק מספר טעימות מצליל האגזוזים המשכר של הסייחה החדשה.

אולם, בעוד שעון העצר מודיע כי יש לנו לפחות עוד שבעה ימים עד שנחזה בה, פרארי מפרסמת חגיגית באתרה הרשמי שלוש תמונות ראשונות ופרטים טכניים עיקריים אודות המכונית החדשה.

שמה נבחר להיות GT קליפורניה והיא מצטרפת את המשפחה המורחבת של ה-612 סקלייטי שנחשפה ב-2004 וה-F430 החדשה יחסית.

גם היא, כמו שאר מכוניות החברה, בנויה ברובה מאלומיניום כדי לשמור על דיאטה שפויה ובמרכז גופה (מאחורי הסרן הקדמי ולא בין גב המושבים לסרן האחורי) הושתל מנוע V8 חדש בנפח 4.3 ליטר שנעזר בהזרקת דלק ישירה ושאר חידושים כדי להפיק 460 כ"ס ב-7,500 סל"ד. את הכוח תעביר ה-GT החדשה אל הגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים חדשה עם לא פחות מ-7 הילוכים. הביצועים טובים בהתאם - פחות מ-4 שניות לצורך ההאצה מעמידה אל 100 קמ"ש ומהירותה המרבית תשיק אל 300 קמ"ש.

בהתאם לאופנה הנוכחית של שמירה על הסביבה, פרארי מודיעה כי למרות שמדובר במכונית ספורט קיצונית, צריכת הדלק ופליטת המזהמים נשמרו נמוכים עם 310 גרם CO2 לקילומטר.

ההשערות אודות המכונית החדשה דיברו על תצורת ישיבה של 2+2 אולם במכונית המוגמרת יוכלו לשבת רק שני נוסעים, אך הגג הקשיח שמעל ראשם ניתן יהיה לקיפול לתוך תא המטען ולרשותם יעמוד יותר שטח אחסון מבעבר (עדיין מעט בהשוואה למשפחתית שלכם).

תא הנוסעים כצפוי יציע הכל מכל וגם ההתנהגות צפויה להיות בקצה סקאלת ההנאה. פרארי מספרים כי המתלים כוילו לנהיגה קיצונית, אך גם כדי להעניק נוחות ולרשות הנהג יעמדו בלמי ברמבו קראמיים ואותן בקרות יציבות ומשיכה מתקדמות מהדגמים הבכירים שמציעים שלל אופציות תפעול בהתאם לאופי הנהיגה.

הפרארי GT קליפורניה החדשה תיחשף רשמית לקהל בתערוכת פריז הקרובה (חודש ספטמבר) ואנחנו נהיה שם כדי להריח את העור של המושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully