וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם שייך למהירים

ירון אדרי

14.5.2008 / 14:28

פעם בשנה זוכות סדנאות השיפורים לקבל הוקרה רשמית על פועלן. מי היא אלופת 2008 ב'גרנד פרי המשפרים'?

מדיי יום אנו מביאים לכם סיפורים על עוד ועוד סדנאות שיפורים שדואגות לצייד לא מעט מכוניות ודגמים במלאי אדיר של סוסים. כמובן שעיצוב חיצוני לא נפקד גם הוא וכל סדנה, בהתאם לאמונתה, מציידת את תוצרתה במגוון ספויילרים אווירודינמיים וחישוקים בקטרים משונים והכל כמובן בכדי להיות הכי ספורטיביים, חזקים ומהירים. וכמו הסדנאות, רובן בכל אופן, גם זירת הקרב חייבת להיות גרמנית ומסלול הוקנהיים אירח את 'גרנד פרי הטיונרים' השנתי.

אל התוואי המקוצר של מסלול הפורמולה 1, עלו המכוניות שחולקו למספר קטגוריות. אחד מתנאי ההשתתפות מחייב את כל המכוניות להיות חוקיות לכביש, כך שלא ניתן להתחרות עם מכוניות מסלול. כשמסתכלים על נתוני הגרסאות המשופרות, מי בכלל צריך מכונית מירוץ.

בסופו של יום, לאחר שנשרפו עשרות צמיגים ומאות ליטרים של דלק התאדו לאמוסטפירה, זכתה ה-GT סטריט RS של סדנת טק ארט אשר מבוססת על הפורשה GT2. מנוע הבי-טורבו המשופר מפיק 700 כוחות סוס שעזרו לנהג המירוץ יורג הארדט להקיף את המסלול בזמן של 1:06.811 דק'. הארדט שמתחרה בליגת הקאררה קאפ של פורשה, ציין כי המכונית ממש "כויילה לשלמות". כפי שאמרנו, מי צריך מכונית מירוץ.

ורק בשביל להמתיק עוד קצת את ההישג, רשמה טק ארט ניצחון גם בקטגורית הקונברטיבל, עם הגרסה הפתוחה ל-GT סטריט לה 580 כ"ס. זמן ההקפה של הקבריולה עמד על 1:10.382 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully