וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסו תוקפת מלמטה

דניאל שמיל

27.5.2008 / 8:25

יבואנית רנו וניסאן רוצה להיות בין שלושת הראשונים במכירות. הנשק: תציע מכוניות זולות לכל מותגיה ותייבא את דאצ'יה

קבוצת קרסו, יבואנית רנו וניסאן, תתחיל בקרוב בשיווק כמה דגמים זולים, המיועדים בעיקר למדינות מתפתחות, בצד דגמים יקרים ויוקרתיים. מטרת היבואן היא להרחיב את נפח השוק ולתפוס את אחד משלושת המקומות הראשונים במכירות בכל פלח שוק. יעד מרכזי הוא הליסינג.

החשוב בדגמים אלה יהיה סימבול - מכונית שתושק בעולם ובישראל באוקטובר, ועד עתה לא פורסמה תמונתה. הבסיס המכני הוא זה של רנו קליאו, אך סימבול גדולה יותר ובתצורת סדאן. סימבול, שתיוצר בטורקיה, תציע את השילוב הפופלארי של מנוע 1.6 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית. המחיר יהיה נמוך 111 אלף שקל, מחירה של מגאן.

לקראת סוף השנה תגיע סנדרו, גרסת האצ'בק לדאצ'יה לוגן המיוצרת ברומניה. לסנדרו תהיה תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע 1.6 ליטר. המכונית תתחרה בשוק המכוניות בישראל באמצעות מחיר הנמוך מזה של קליאו, שמחירה 103 אלף שקל.

ברומניה מיוצרת גם גרסת מיניוואן ללוגן, שתשווק בישראל בשם לוגן MCV. השיווק יתחיל באוקטובר. בלוגן יהיה מקום לשבעה, והמחיר זול במיוחד - 110 אלף שקל. "ההיצע בישראל משקף את המדיניות העולמית של רנו". אומר בני לוי, מנהל מותג רנו בקבוצת קרסו. "הכוונה היא להציע מכוניות שונות לשווקים שונים ולטעמים שונים".

גם החברה האחות של רנו, ניסאן, מתכננת להציע דגם זול יחסית. בקרסו מתכננים להשיב לשוק המקומי את ווינר, טנדר שהוחלף על ידי הנבארה. חזרתו של הווינר, לאחר היעדרות של שנתיים, תאפשר לניסאן להתחרות בטנדרים פופולאריים כמו איסוזו די מקס, במחיר משוער של כ-140 אלף שקל. הנבארה מכוונת לפלח שוק גבוה יותר, במחיר המתחיל ב-210 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully