וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעוף עם 600 כ"ס

ירון אדרי

10.6.2008 / 13:16

בנטלי מציגה את מתיחת הפנים לפליינג ספאר שכוללת בעיקר פאר ונוחות משופרים. ויש גם גרסה יותר קרבית

אם הפליינג ספאר לא מספיק מפוארת עבורכם, אנשי בנטלי מציגים במיוחד בשבילכם את מתיחת הפנים, 3 שנים לאחר השקתה. במרכז עומדת כמובן האיכות המשופרת שתעניק עוד קצת נוחות לישבנכם המדושן (תודות לשיפור במושבים ובמתלים), ובידוד רעשים טוב יותר שיותיר לאוזניכם לשמוע רק את מערכת הסאונד לה הספק של 1,100 וואט ו-15 רמקולים. אל תא הנוסעים מגיעים כמובן כל החומרים המשובחים ביותר כמו עור, כרום ועץ. חיצונית, נרשמים שינויים קלים לגריל ולפגושים ומסגרת כרום לפנסי החזית.

אלא שאת עיקר העניין יוצרת דווקא גרסה חדשה המתווספת לדגם הקיים - הספיד. כאן, אותו מנוע 12 צילינדרים כפול המגדשים מפיק 600 כ"ס ו-76.5 קג"מ המתקבלים במלואם כבר ב-1,750 סל"ד (552 כ"ס ו-66.3 קג"מ בגרסה הרגילה). עם נתונים שכאלה, מאיץ המנוע את 2.5 הטונות תוך 4.8 שניות ל-100 ועד ל-322 קמ"ש מרביים. בגרסה זאת, נמוך המרכב ב-10 מ"מ ויחד עם כיול שונה להגה ולמתלים, היא אמורה להעניק לרוכשים גם התנהגות כביש טובה יותר.

בתחום הבטיחות, מקבלות הגרסאות את מערכת בקרת היציבות העדכנית ביותר ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית. זאת, כפי שכבר קורה היום בלא מעט מכוניות עממיות יותר, תדאג לשמור על מרחק בטוח מהתנועה שמלפנים. ואם איכות סביבה עומדת בראש סדר העדיפות, כנראה שהבנטלי לא מיועדת לכם. עם צריכה ממוצעת מוצהרת של 6 ק"מ לליטר ופליטה של 396 גרם CO2 לכל ק"מ, סביר להניח שעליית מחירי הנפט תטריד אתכם יותר מעלותה של המכונית.

  • עוד באותו נושא:
  • בנטלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully