וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפורים לשיפורים של השיפורים

ירון אדרי

19.6.2008 / 13:07

סדנת 'ספיד פאקטורי' מציעה 6 גרסאות הספק משופר לדודג' צ'אלנג'ר. כש-425 כ"ס לא מספיקים למכונית שרירים

אחת המכוניות המעניינות ביותר בשנה האחרונה, היא גרסת הרטרו של דודג' למכונית השרירים צ'אלנג'ר. עם הנעה אחורית, מנוע V8 שמפיק 425 כ"ס ובעיקר הרבה נוסטלגיה, מי צריך יותר? טוב נו, על מי אנחנו עובדים. כל אחד ירצה שהצ'אלנג'ר שלו תיתן לו יותר. אז אחרי שסדנת SNS של סטיב סאלין השיקה שתי חבילות שדרוג בעלות מגדש 'על', גם סדנת 'ספיד פאקטורי' רוצה. בניגוד ל-SNS, כאן מדובר על לא פחות מ-6 חבילות שיפורים.

ראשונות בהיצע הן המכוניות שנותרו בתצורת המנוע המקורית. אלה קיבלו רכיבים כמו סעפות יניקה ופליטה וניהול חדש למחשב המנוע. הבחירה כאן עומדת בין שתי גרסאות בהספקים של 495 או 530 כ"ס. מי שרוצה קצת יותר, יכול להגדיל את נפח המנוע ל-7.2 ליטר ולקבל קצת יותר מ-600 כ"ס.

אך הדובדבן של הקצפת מגיע בדמות מגדש 'על' של וורטק המזין את שלוש הגרסאות הבאות. כאן עומדים ההספקים על 470, 630 או מעל ל-800 כ"ס. בזאת האחרונה, צמח נפח המנוע ל-7.2 ליטר ואת הרכיבים הסטנדרטיים כמו קראנק, בוכנות וטלטלים, מחליפים רכיבים מעולם המירוצים. גרסה זאת גם שוברת את השיא של SNS בכ-100 כ"ס. עכשיו כל שנישאר הוא לחשוב מהיכן להביא את המימון לדלק שאותו תצרוך המכונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully