וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה סיד נחתה

ירון אדרי

5.8.2008 / 16:35

שנה וחצי לאחר השקתה באירופה, מגיעה קיה סיד לישראל. צפי המכירות השנתי עומד על 5,000 יחידות

סיד, הקומפקטית האירופית של קיה אשר הוצגה לפני יותר משנה וחצי, נחתה בישראל. ב'ריי מוטורס', היבואנית, צופים למכונית הצלחה ומוסרים כי 500 ממנה כבר נמכרו. לדברי מנהל השיווק של קיה בישראל יהודה בר-נתן, עומד צפי המכירות השנתי של הסיד על 5,000 יחידות. עוד מוסר בר-נתן כי יעניק לכל לקוח שקונה סיד טרייד אין במחיר מחירון בתום שנתיים וחצי על רכבו החדש.

לישראל תגיע הסיד עם מנוע בנפח 1.6 ליטר לו 126 כ"ס ותיבת 4 הילוכים אוטומטית. מכלולים אלה, כמו רבים אחרים, זהים בדיוק לאלה של התאומה מבית חברת האם יונדאי, ה-i30. גרסת הבסיס שתכלול כסטנדרט 6 כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות, תותאם לקבוצת רישוי 2 עם תג מחיר של 111 אלף שקלים. תוספת של 5,000 שקלים תידרש עבור הגרסה המאובזרת שתכלול מערכת בקרת אקלים ועוד. לזכותה של הסיד עומדים 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של ה-Euro NCAP.

גדי אנוגר, נציגה של בעלת השליטה ב'טלקאר' (חברת האם של 'ריי מוטורס' – י.א), מסר במהלך אירוע ההשקה שנערך היום (שלישי) כי הוא אינו רואה כל סיבה לכך שקיה לא תצליח בישראל כפי שקורה באירופה, והוא צופה כי בתוך שנתיים יחזיק המותג בנתח של 5 אחוזים משוק הרכב המקומי. לדבריו, "הרף שקבעה היבואנית הקודמת (סמל"ת – י.א) היה נמוך". מדו"ח איגוד יבואני הרכב שפורסם היום, עולה כי קיה מחזיקה כעת בנתח של 1.7 אחוזים משוק הרכב בישראל. מתחילת השנה נמכרו 2,214 מכוניות, 51 מהן על ידי היבואנית הקודמת, המשקפים עליה של 77 אחוזים ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

מבחן ישראלי ראשון לקיה סיד יתפרסם כאן בוואלה! רכב בימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully