וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים ל-407

המשפחתית הוותיקה זוכה לעדכון קל. מנוע דיזל HDI חדשני ומספר חידושים בתחומי האלקטרוניקה והגימור הפנימי

5 שנים חלפו מאז השקתה ולצד הגריל הבולעני והעיצוב החזותי המרשים, צצו גם גרסאותיהן של ה-207 וה-307 עם חזית זהה ומוקטנת בהתאם לקטגוריה. מחליפתה של ה-407 טרם נחשפה רשמית, אך בפיז'ו חשים כי יש צורך ברענון קל לדגם הנוכחי וליישור הקו האופנתי השולט ביצרן הצרפתי.

העיצוב המושחז משהו של ה-407 אינו זקוק להשבחתו ללא כל פרופורציה הגיונית. עדכון הגריל הקדמי מעודן דיו בכדי לשמר את מראהו הנוכחי, אך הוא מעט יותר עמוק, מושחר וחלק. באותה מידה, חלקה האחורי זכה רק לשינוי קל סביב הפגוש האחורי במיקום לוחית הרישוי.

מנוע הדיזל החדש בטכנולוגיית HDIביו-את'נול בנפח 2.0 ליטר, מציג ביחס לרמת פליטה של כ-150 ג"קמ תוספת של כ-6 כ"ס לעומת המנוע המוחלף אשר הספקו עמד על כ-136 כ"ס. לזה תשודך תיבה ידנית או רובוטית בת שישה הילוכים וצריכת הדלק נמוכה אף היא ומציגה נתון מרשים של כ-17.5 ק"מ לליטר סולר.

עיצוב תא הנוסעים נשאר כמעט כפי שהיה כשרק תוספת הנקראת "piano black" המעטרת את סביבתן של גרסאות ה-GT וה-SR תורמת לליין העכשווי של דגמי ה-407. בקרת האקלים ומערכת הניווט שוכללו ומציגות ממשק מהיר יותר ופעולה משופרת. יכולותיה הדינמיות של הפיז'ו כוילו להעניק אחיזה נאותה יותר,עם שינויים קלים במערך המתלים, והנוסעים ייהנו משיפור גבוה ברמת האחיזה וברמת הנוחות.

המכונית מיועדת לשיווק ברחבי העולם במהלך חודש ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully