וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RS6 חזקה? הצחקתם את ABT

22.8.2008 / 9:54

סדנת ABT לקחה את מכונית הסטיישן הבליסטית של אודי, וגרמה לה לנשק את 340 הקמ"ש. כמה זה בסוסים?

מהירות ,עוצמה, ופרקטיות. זאת הדרך הראויה והטובה ביותר לשכנע מישהו לשדרג את ה- RS6 מעבר ליכולות הפנומנאליות שלה, בסדנת הבית של ABT. אודי הדהימה את העולם לאחרונה עם הצגתה של מכונית הסטיישן המהירה והחזקה ביותר בעולם, עם מנוע V10 ממנו יוצאים 580 כ"ס. אתכם זה אולי היה מספק, אך אצל סדנאות המשפרים דוגמת ABT זה כנראה משחק ילדים, בעיקר אם משווים ל-R8 לה רק 420 כ"ס.

תחת האיזמל הגרמני של כריסטיאן, תנפק ה-RS6 המשופרת לא פחות מ-700 כ"ס ו-81.6 קג"מ מלווים בשינויי מתלים, שידרוגי מערכות ניהול מנוע ומהירות מרבית (מוגבלת) של כ-340 קמ"ש. וכל זה כאמור, במכונית סטיישן כך שיתרון גדול גם מבחינת השימושיות.

מה צריך יותר מזה? אז מעבר לשינויים המהותיים תחת המעטה, אותה מעטפת גם קיבלה את צמד המפלטים המפורסמים של ABT. יחד עם כנף אחורית מחוזקת עשויה קארבון, חישוקי BR מייצור ביתי בקוטר 20 אינטש, ושדרוג תא הנוסעים עם איפיוניים מזוהים של הסדנה, יש לכם פחות או יותר, כל מה שצריך בשביל לשנע את המשפחה בשיאי מהירות השמורים למכוניות מירוץ.

וכאן המקום לציין כי לא רק ABT בין החוטאות והספק דומה הוציאה מהמכונית גם סדנת קיחרר. הגדילה לעשות סדנת B&B אשר הצליחה לסחוט מהמכונית 715 כ"ס. הקניות לסופשבוע מעולם לא נראו קוסמות כל כך. רק תזכרו לעגן את הסלים.

שאלת היום: מה אתם חושבים על ה-RS6 של ABT?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully