וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קונספט למאזדה

4.9.2008 / 11:56

אחרי הקאזאמי שהוצגה במוסקבה ושלל מכוניות הקונספט בעבר, מאזדה שולפת עוד אחת מהשרוול. הכירו את קיורה

בשלב זה, מאזדה לא מגלה פרטים נוספים עד הצגתה המלאה של הקיורה בתערוכת פריז. אך על פי דברים מוקדמים, מספרים במאזדה כי היא מיועדת לסמטאות האורבאניות תוך שמירה על איכות הסביבה על פי בשורת ה"זום-זום". ליחידת הכוח 4 צילינדרים והזרקת דלק ישירה, אשר פותח לאחרונה בחברה ותעשה דרכה גם לדגמים אחרים.

עיצובה המוקטן איפשר את השמת הקונספט הירוק וקל המשקל, עבורו עמלו גם לטובת הדגמים הסדרתיים שיופיעו בעתיד, לאחר תערוכת הרכב בפריז. הקיורה נבנתה על פלטפורמה חדשה לחלוטין, והחזון, כך נאמר על ידם, נעשה במחשבה על עתיד בו הפיח אוטם הריאות יחל להיות חלק מהעבר ולא שאוב חלומות אפוקליפטים.

עיצוב צעיר, בטיחות וביצועים טובים, אלו הם היעדים עבור הקיורה, על פי מעצביה. יחד עם כך, למעט מערכת ה "idle stop system" של מאזדה והשלות המשקל השונות, אשר אמונים על הפחתת צריכת הדלק ופליטת CO2, נתונים מספריים לא קיימים עדיין.

עוד עדכונים במאזדה

מאזדה 6 הנמכרת כאן אצלנו מזה כשנה, וכן הרודסטר האייקונית מיאטה MX5, תזכנה למראה מעודכן כשהראשונה גם תקבל מנוע טורבו- דיזל חדש מסדרת מנועי MZR-CD בנפח 2.2 ליטר. מנוע מאותה סדרה ובנפח 1.6 ליטר, יכנס לשימוש במכונית הסופר מיני מאזדה 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully