וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתקת את המבקרים

11.9.2008 / 14:12

לצד מנוע דיזל חדש, תחשוף מרצדס בפריז את מכונית הקופה-קונספט FASCINATION. האם אנו עדים ל-E קלאס הבאה?

מרצדס רומזת כאן, ככל הנראה, על מחליפתה של ה-E קלאס, מכונית ה"סנדביץ'" של היצרן הגרמני. עיצובה נקרא בפי מתכנניה "Shooting Break", כפי שהוצג על ידי גרסת ה-CLK עוד באפריל האחרון. מבנה הקופה מלמד כי ב- FASCINATIONהושמה מחשבה מחודשת על שילוב כמה מגרסאות העבר עם העתיד.

החרטום לו יחידות תאורה כפולות, מחודד יותר, פחות גס מקודמו, ונלקח מרעיון הפיסול עתיק היומין שהיה נוכח ב-CLK בדורה הראשון. קווי המתאר שלה מזכירים במעט את עיצובה של ה-S קלאס הנוכחית, בעיקר בספי הדלתות המוגבהים והקימור לאורך קורת C האחורית. הישבן, כך על פי התמונות, יוצר חלון אחורי צר היקף ורוחב, והפגוש משוך לצדדיו כשאת תחתית המרכב מעטרים צמד אגזוזים כפולי יציאה להם כמובן שימוש עתידי בתחומי הצליל ההיקפים בגרסאות ה-AMG שבוודאי לא יאחרו להגיע.

מעולם הסוסים

תא הנוסעים (כרגע באיור בלבד) מציג תצורת ישיבה של ארבעה מושבים נפרדים וחובקים, עם תעלה מרכזית רחבה החולשת על מרכזו של תא הנוסעים לאורכה. גווני הצבעים מצהירה מרצדס, יהיו נגזרת של עולם רכיבת הסוסים. משחור ועד לחום בהיר ולבורדו כהה, עם שילוב דיפוני עץ מהודרים כיאה למסורת. בתא המטען יהיה חבוי לו שולחן זכוכית מחוזקת נשלף, יחד עם מקרר קטן, ומיכל שימור מזון.

מנקים את האוויר

לקראת 2009, מרצדס מכניסה לשימוש מנוע טורבו דיזל חדש תחת בשורת ה-Bluefficiency שלה, שישרת גם את ה-C קלאס. זהו מנוע 4 צילינדרים בנפח 2.2 ל' CDI, בטכנולוגיית ביוטק-דיזל המספק 204 כ"ס ומותאם לקונספט FASCINATION שלפניכם. ביצועי המנוע, אינם נופלים מגדולים ממנו, כמו למשל מנוע ה-V6 של החברה. 100 קמ"ש מושגים ב-7 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש. צריכת הסולר תניב נתון מרשים מאוד של 19.2 ק"מ לליטר. מפלטי המנוע מייצרים 138 גק"מ CO2 וככל הנראה יוביל את הקבוצה בתחום זה.

הזירה הצרפתית תהיה סיבוב נוסף עבור מכוניות הפרימיום במאבק לשימור צבעי התכלת שבשמיים, כמו גם על כיסו של הנהג. וולוו חשפה אתמול חלק מהיצע הדגמים שברשותה בתחום זה, ויש להניח שב.מ.וו לא תישאר מאחור זמן רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully