וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד חמד ומאות סוסים

ירון אדרי

15.9.2008 / 10:52

סדנת O.CT משחררת שתי גרסאות שיפורים לפסגת ההיצע של אודי. אלא ששוב, ה-R8 יוצאת כשידה על התחתונה

מזמן לא סיפרנו לכם על מכוניות משופרות. נהפוך הוא, עיקר החדשות לאחרונה נוגעות אך ורק בפגעי ה-CO2 לסביבה. ואולי זאת הסיבה לצמד מכוניות האודי המשודרגות של סדנת O.CT. ואם כבר אודי, אז כמובן שהנציגות צריכות להיות מראש הפירמידה, RS6 ו-R8 כמובן.

עד כמה שזה נשמע מוזר, דווקא ה-RS6 היא החזקה מבין השתיים. מהמפעל יוצאת המכונית, במרכב סטיישן או סדאן, כשלרשותה 580 כ"ס לעומת 420 כ"ס "בלבד" במכונית ה'על'. ובכן, גם השיפור לא שינה את המצב ולעומת ה-R8 שמקבלת עוד 26 כ"ס, ה-RS6 מקבלת עוד 70 שמעלים את ההספק ל-650 כ"ס ועל הדרך גם המומנט עולה ל-76.5 קג"מ. השדרוג החדש מקצץ את התאוצה ל-250 (!) קמ"ש ב-3 שניות, והמהירות המרבית הבלתי מוגבלת עומדת על 325 קמ"ש.

אבל לא סדנת שיפורים תסתפק במועט, בעיקר כש-ABT כבר הוציאו ממכונית הסטיישן 700 כ"ס. גם ב-O.CT מתכננים גרסה חזקה יותר, שתתהדר בנתון העגול של 700 סוסים. ומה לגבי ה-R8, פרט לכך ששתיהן מתהדרות במערכות פליטה למופת ושאר תופינים, היא תמשיך להיות הנחותה בין השתיים. אל תסתכלו בקנקן.

שאלת היום: את מי מהשתיים הייתם מאמצים, הסטיישן גדושת הסוסים או מכונית ה'על' המעוצבת אך החלשה יותר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully