וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלקון קרוס

סדנת הרכב " שניצר" חשבה שה-X5 פלקון היה רעיון טוב. אז היא לקחה את המצטרף החדש למשפחת הקרוסאוברים וציידה אותו במראה דומה

מבין קומץ כלי-הרכב של ב.מ.וו ובפרט רכבי הקרוסאוברים, ניתן לצמצם את העיצובים המשונים לדגם אחד בלבד. ה-X6. לא ברור מה רצתה ב.מ.וו להכיל במבנה המוזר והמתעגל אך התוצאה השאירה את הקונים קצת מבולבלים. לבסוף הובהר כי מדובר ברכב המשויך לקטגוריה הנקראת –SAC, שהיא סוג של SUV במבנה קופה עם יומרות ספורטיביות.

אבל חריגות קוויות הוא משהו שהורגלנו אליו על ידי ב.מ.וו, כך שה-X6 בהחלט מתברך במאפיין אהוב ואהוד במיוחד על סדנאות משפרים. וסדנת הרכב AC שניצר, מעולם לא חלפה על פני דגם בווארי שהקנה לה את הזכות לשדרגו במיטב הצעצועים האפשריים. את ה-X5 מהסגמנט הנפוץ, שניצר שחררה לעולם לפני כמה חודשים תחת הצהרות מפוצצות. "הפלקון של ב.מ.וו עט על הכביש במהירות של 200 קמ"ש", כך פרסמה. אך הפרוייקט הסתכם בכמה אביזרי חוץ דוגמת חצאיות, פגושים מוגדלים ועוד שינוי קטן תחת החרטום למחשב המנוע.

כעת הגיע תורו של ה-X6 פלקון. ולמרות שהמראה החדש לקח פריטים זהים, שניצר שדרגה את היכולת הכללית של המכונית לנוכח הביקורת כלפי ה-X5. ה- SAC של ב.מ.וו אמור על פיהם, לשבור כמה שיאים מעבר לתחרויות יופי.מסיבה זו, כנראה גם מייעדת לו עוד ניסויים על גבי הנורבורגרינג.

הגלגלים הורחבו, יחידות תאורת הערפל הוסטו, הפגושים הוחלפו כמו גם הגריל המוגדל המנפק יניקת אוויר מסיבית יותר. בנוסף, הוספה כנף אחורית מוגבהת, צמד חצאיות וחישוקים בקוטר 22 אינטש. תא הנוסעים- כהרגלו, מקבל את איכויות דיפוני העור המכובדים של הסדנה, עם הטבעות שמיות בכל מקום.

בכדי להקדים תרופה למכה, שניצר דאגה שמנוע הדיזל בנפח 3.0 ל', ידחוף עוד כמה סוסים. הדגם המקובל מספק כ-235 כ"ס, בעוד ששניצר הצליחה לחלץ ממנו עוד 40 כ"ס בגרסה זו ועוד 30 סוסים בדגם ה-35 אשר התייצב עתה על 310 כ"ס. הפלקון כאמור, יעוף הרחק הרחק מאתנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully