וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תהיה מכונית השנה?

וואלה! רכב

2.11.2008 / 9:24

כמדיי שנה, בוחרים גולשי וואלה! רכב את המכונית שלדעתם זכאית לענוד את תואר 'מכונית השנה'. מי זאת תהיה השנה?

כמדיי שנה, עובר הכוח אליכם הגולשים ואתם אלה שקובעים מי תהיה 'מכונית השנה של וואלה! רכב'. בשנה שעברה, לאחר השלבים המוקדמים, בחרתם במשפחתית הגדולה של סובארו, ה-B4, לענוד את התואר. האם היא תעשה זאת גם השנה או שמבין שלל המכונית החדשות שעלו על הכביש ב-2008, ישנה אחת אחרת שעשתה לכם את זה בגדול?

גם השנה תיערך הבחירה בשני שלבים. בראשון, תידרשו לבחור את המכוניות בהתאם לסגמנטים אליהם הן משתייכות. לאחר מכן, לקראת סוף חודש דצמבר, תיעשה הבחירה מבין מנצחות כל הקטגוריות, מהן תוכתר 'מכונית השנה של וואלה! רכב'.

את הבחירה תוכלו לעשות באמצעות הסקר, הנמצא בצד שמאל של המסך. מדיי שבוע, תפורסם רשימה חדשה ובה 10 המכוניות המובילות באותו סגמנט. שימו לב, חישבו היטב לפני האישור שכן יש לכם רק אפשרות בחירה אחת.

הרוח הספורטיבית

את פרויקט מכונית השנה של וואלה! רכב אנו פותחים עם הנפש - מכוניות הספורט והפתוחות. השנה, נוספו לשוק זה שתי מתחרות חדשות-וותיקות - סובארו אימפרזה STI ומיצובישי לנסר איבולושן. האם אחת מהן יכולה להדיח את פורשה קאיימן זוכת השנה שעברה? ואולי זאת בכלל הטייפ R בעלת התאווה לסל"ד או רנו קליאו שמנסה לשחזר את הצלחת הדור שקדם לה? ואם ניתן כבר לפתוח את הגג, אולי זאת מאזדה MX5 או בכלל מרצדס SLK?

ואם אתם מתקשים להחליט מי היא המכונית שלכם מבין 10 המועמדות, תוכלו לקפוץ למדור המבחנים ולקרוא על אלו שנפלו לידנו. עדיין מתקשים להחליט? תנו ללב לבחור שכן אליו פונות מכוניות אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully