וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקטביה המחודשת בישראל

ירון אדרי

27.1.2009 / 9:39

המשפחתית של סקודה מגיעה לישראל לאחר שעברה מתיחת פנים, מצויידת ב-4 מנועים. המחיר החל מ-118 אלף שקלים

יבואנית סקודה לישראל צ'מפיון מוטורס, החלה בשיווק הסקודה אוקטביה המחודשת. תג המחיר הצמוד למשפחתית שזכתה למתיחת פנים יחל ב-118 אלף שקלים, והיבואנית שואפת להגדיל את מכירות הדגם ב-15 אחוזים השנה. לדברי מנהל חטיבת סקודה קובי בלום, המטרה היא להפוך את האוקטביה "לשחקן ליגטימי בקבוצות השווי 3 ו-4".

חיצונית, כוללת מתיחת הפנים עדכון של חזית הרכב. הפגוש, הגריל והפנסים הוחלפו, כמו גם הפנסים בחלקה האחורי. בתא הננוסעים, הוחלף גלגל ההגה וכמו כן שינויים קלים נעשו בקונסולה המרכזית. עוד נוספו 2 כריות אוויר גם בגרסת הבסיס, וכעת לאוקטביה 6 כריות אוויר כסטנדרט.

השינוי הגדול ביותר שעברה האוקטביה במסגרת מתיחת הפנים נמצא בליין במנועים. את יחידת ה-FSI הקודמת יחליף מנוע הטורבו 1.8 ל' TSI, המפיק 160 כ"ס ומשודך לתיבת ה-DSG החדשה בת ה-7 הילוכים. פרט לו, ימשיכו שאר המנועים – בנזין 1.6 ל', דיזל 1.9 ל' ו-2.0 ל' – להרכיב את ההיצע בישראל.

בגרסת הבסיס 'אמביאנט', תציע האוקטביה מערכת בקרת יציבות, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, בקרת אקלים מכנית, תא אחסון מקורר ועוד. לחבילת ה'אלגנס' יתווספו חישוקי סגסוגת 15 אינטש, בקרת אקלים אלקטרונית, ריפוד עור חלקי ועוד. תג המחיר ההתחלתי יעמוד כאמור על 118 אלף שקלים, כשעבור מנוע ה-1.8 ל' ברמת הגימור המאובזרת מאמיר המחיר לכדי 156 אלף שקלים. חסידי השימושיות, יוכלו להתהדר גם במרכב סטיישן (קומבי) אך רק בגרסאות ה-1.6 או ה-1.9 ל'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully