וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי מעבר לאספלט: A4 אולרואד

15.2.2009 / 10:17

אודי מרחיבה את משפחת הפנאי עם גרסת האולרואד ל-A4. בהיצע: שני מנועי טורבו-דיזל, בנזין בודד ומרווח גחון משופר

תקופה לא קצרה חלפה באודי לפני שהצליחו להבין שהאולראוד יכולה להיות פונקציונלית גם אם מימדיה יתכווצו קלות. 10 שנים אחרי חשיפתה של ה-A6 אולראוד ב-1999, היצרן הגרמני מביא את בשורת הסטיישן-שטח גם לקבוצה המשפחתית. האולרואד קוואטרו תתבסס כאמור על A4 אוואנט (סטיישן) ותהיה רחבה ממנה ב-20 מילימטרים. את נתוני הגחון שומרים באודי לעצמם לעת עתה, אך מפרטים נוספים וודאי יזרמו עם חשיפתה בז'נבה.

מבט חיצוני לא מפזר את חבילת האוונט לגורמים, ומשאיר את הסולידיות המוכרת לצד התמתחות סטיישנית עניינית. פרט לכמה איפיונים להתאמת המכונית לנסיעות בינוניות ברמתן בשטח, האולרואד זהה לה כמעט בכל ממד. שינויים קלים ניתן למצוא מעל קשתות הגלגלים שנצבעו אפור, פגושים חסינים יותר ופתחי יניקה צנומים.

3 מנועים, 14 רמקולים

בקצה העליון מצויה יחידת הסולר V6 בנפח 3.0 ל' המאכלסת 237 כ"ס באורווה, ומחזירה 11.6 ק"מ לליטר. במרכז התמקמה יחידת ה-2.0TDI לה הספק של 170 כ"ס וכאן הנתונים מספרים על צריכת דלק ממוצעת של 13 ק"מ לליטר ומיאוץ ל-100 קמ"ש ב-8.9 שניות. סוגרת את הרשימה לוגמת הבנזין הנפוצה בנפח 2.0TFSI, המפיקה 211 כ"ס ורושמת לזכותה 6.9 שניות בשיגור ל-100 ו-10 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. שני מנועי הדיזל יזכו לתיבה ידנית או אוטומטית בת שישה הילוכים. תיבת S טרוניק רובוטית כפולת מצמדים לה 7 הילוכים תמלא את המשבצת בגרסה הבנזין.

ברשימת האבזור, לאולרואד רשת בטיחות נחוצה הכוללת בקרת יציבות ומשיכה, ומערכת בקרת שיוט אקטיבית לשמירה על דיסטנס מחוייב ממכוניות בסביבתה. כונן קשיח לאחסון מידע מוצע ברמת האבזור הגבוהה ביותר, ממנו יועברו הביטים אל מערכת שמע תוצרת 'באנג אנד אולפסון' הממטירה 14 רמקולים על תא הנוסעים. נוסף על אלו, אפשרות לימי הקיץ היא גג פנורמי מעל הראשים.

מחירה של ה-A4 אולרואד באירופה יחל בכ-35 אלף אירו (כ-177 אלף שקלים לפני מסים). מיבואנית אודי לישראל 'צמפיון מוטורס', נמסר לוואלה! רכב כי בשלב זה אין כוונה להביאה אלינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully