וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמן הורוד

4.3.2009 / 12:34

הדוגמנית הכי פופולרית בעולם חוגגת יום הולדת 50, ופיאט מכינה לה הפתעה ורדרדה על ארבעה גלגלים. ברבי 500

יש מקרים בהם ההתאמה נוצרת ללא מאמץ: בראד מתאים לאנג'לינה, ששי ליונה, וקן וברבי הם זוג משמיים. מאידך, ספק אם נמצא את קן המסוקס מאחרי ההגה של הפיאט 500 הגאה והוורודה, הניתנת כמתנת יום הולדת 50 לאשתו הפלסטית וחסרת הצלוליטיס.

כן, גם זה קורה בתעשייה, פיאט וחברת 'מאטל', ענקית הצעצועים שהרוויחה מיליארדים מהבלונדה המפונקת, מעניקים לה מכונית ורודה וגדושה בצעצועים לעילא ולעילא. את הפיאט היא כמובן תניח לצידן של מכוניות אחרות כפורד מוסטנג GT, ובתים המשתייכים לנכסיה הרבים. אך נראה כי הפיאט 500 תתפקד כמסמר הערב האולטימטיבי להתניידות למסיבה האישית שלה, שתיערך ב-9 לחודש זה בבירת האופנה העולמית במילאנו.

כמו כל תמרוקיה, גם ה-500 היא מוצר קוסמטי שמותיר את העניינים התכליתיים מחוץ לחגיגה. אף גורם בפיאט לא מציין דבר על מומנט, עקרבים, תיבות הילוכים או מורשת היסטורית, זולת זו המשתייכת ליובל של ילדות אנורקטיות שרוששו את הוריהם בחנויות הצעצועים ועל ספת הפסיכיאטר. אבל חזרה לעליזות...

פרט לגלישה הוורודה מבחוץ, תא הנוסעים מרפד את היושבים בעור ואלקנטרה מכל עבר, וטביעות אלומיניום קלות – מעין 'ליפ גלוס' מוטורי נוצץ. על המראה פנימית, שזורות נורות LED קטנטנות במידה וצריכה עלמת החן לשפר את האיפור. מעבר לכך, תמצא המודליסטית את חתימתה על קורה B בצל חלונה הקדמי, נצנוצי קריסטל המפוזרים סביב ליושבים והרבה מאוד פריטים נוסטלגים סטייל שנות ה-60. את השי החייכני, חותמת פיאט עם גג פנורמי ענק הפוער ממעל את השמש הנצחית הבוהקת על הבלונד. עד 120.

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully