וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'Car2Go': חצי שנה, 850 לקוחות

5.3.2009 / 18:17

חברת שיתוף המכוניות 'Car2Go' הפועלת בישראל, מסכמת את חצי השנה הראשונה לפעילותה בהצלחה

לפני שישה חודשים, חברת 'Car2Go' החלה בהפעלת פיילוט תחבורתי חדש המבוסס על מודל אמריקני – car sharing (שיתוף מכוניות). התוכנית כוללת פריסת מכוניות בחניונים בגוש דן והסביבה, כשכל אדם החבר במועדון, יכול לגשת בכל שעה ולקחת אחת. הביטוח והדלק - עליהם. בסיום השימוש, מחזירים את הרכב למקום ממנו נלקח ושם נגמרות הדאגות. המחירים נעים בין 150 ל-200 שקלים ליום, תלוי בטיב הקבוצות הנפוצות – סופר מיני, ומשפחתיות.

על פניו נראה שהחברה שבעת רצון מהפיילוט; מדו"ח מסכם לחצי השנה הראשונה, עולה כי 850 לקוחות כבר הצטרפו לשירות, מתוכם 75 אחוזים משתמשים במכוניות פעמיים בחודש ואילו 25 אחוזים מסתייעים בשירות מעל 5 פעמים בחודש. חרף הזמינות של קבוצות שונות במגרשים, רוב הלקוחות מוצאים את עולמם במכוניות סופר מיני כיונדאי גטס, דהייטסו סיריון, ושברולט אבאו. לעומת זאת, סגמנט המשפחתיות לא זוכה להצלחה גדולה וממנו אחוזים בודדים נהנים. נוסף על זאת, מכוניות סופר מיני יקרות כפיאט 500 או מיני קופר, ניתנות אף הן להשכרה במחיר של 500 שקלים ליום לערך וכך גם הזמינות לכלי רכב מסחריים אולם שם הביקוש, בדרך כלל, הוא לשעות ספורות והחיוב בהתאם לכך.

מנכ"ל החברה יונתן גדיש מרוצה מקצב ההתקדמות. "בתקופת הפיילוט למדנו על העדפות וצרכי הלקוחות, ועם ההשקה הרשמית של השירות יוצעו מסלולים המותאמים לאופני הביקוש השונים כך שהלקוחות ייהנו משיפור הן בשירות והן במחיר". על הלקוח ה-1,000 במספר גם כן חושבים, והחברה תעניק לו במתנה 1,000 ק"מ נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully