וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורטה הירוקה מקוריאה

25.3.2009 / 10:23

קיה משחררת לזירה הדרום קוריאנית גרסה היברידית למשפחתית החדשה, פורטה ECO LPI. טויוטה והונדה על הכוונת

כהמשך ישיר להשתלבות בנושא איכות הסביבה, קיה ויונדאי ממשיכות לחשוף פיתוחים חשובים לקבוצת המשפחתיות. לפני כמה חודשים סיפרנו לכם כי הקיה פורטה, מחליפת הסראטו הנשכחת, תגיע גם אלינו במהלך השנה הקרובה לצד הסול האורבנית ומכונית הפנאי-שטח סורנטו שגורלה עוד מתעכב מלהפציע. אלו ינחתו בארץ במועד לא רחוק וכן נשקלת על ידי היבואנית 'ריי מוטורס' גם שיווק מכונית המיני פיקנטו. אך לעת עתה, נביט מזרחה על הולדות חדשות.

קיה חשפה בדרום קוריאה את האופציה ההיברידית לפורטה. זו תכונה 'LPI הייבריד', ותיעזר במערך דומה לזה הנמצא בשימושה של יונדאי אלנטרה ההיברידית. לפורטה מנוע 1.6 ל' המספק 114 כ"ס בהזרקה ישירה, ולסיועו מנוע חשמלי המותקן על תיבת ההילוכים הרציפה ומוסיף עוד 20 כ"ס. מקור ההזנה האנרגטית מגיע מסוללות ליתיום יון, וצריכת הדלק מספרת על 17 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ושיעור פליטת CO2 של 103 גק"מ.

כחלק מהשינויים, הפורטה תכלול גם תוספות דקורטיביות מועטות כשבכה מקורית, נורות LED מאחור ומלפנים, ותא נוסעים בגוון ייחודי על מנת להתבלט בדרכה. אולם תקוותיה המרחיקות של קיה, כלומר יונדאי, היא לנגוס בפלח המשפחתיות ההיברידיות הנשלט על ידי טויוטה והונדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully