וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת הסוסים של ב.מ.וו

6.4.2009 / 10:54

חטיבת הספורט של ב.מ.וו משחררת צמד גרסאות חמות לקבוצת הפנאי: X6M ו-X5M. בעיטה של 1,110 כ"ס לפרצוף של AMG

מאחר ונטשו את היוזמה לכבוש את שטחי הדיונות והשבילים באופן חד משמעי, עושים הבווארים מעשה אמיץ ומאחדים את משפחת ה-X תחת קורת הגג של חטיבת M. שתי אופציות הכבישטח (וגם לנורבורגרינג), ינפקו את משנתן החדשה לשנת 2009, ומה טוב לעשות זאת מאשר בתערוכת ניו-יורק בארה"ב – ארץ המכורים לגודל ולזלילה התהומית.

מעבר לכל השינויים החיצוניים הנדרשים כהעמקת שטחי השבכה על ידי פגושים גדולים יותר, או מפלטים כפולים באיזור העכוז, ה-X5M ואחותה SAC לבית X6, מקבלות צלחת זהה ועמוסה באנרגיה המכילה את כל מה שיש לחטיבה להציע. המנועים השוכנים בחרטום, 4.4 ל' V8 'טווין טורבו', מפיקים 555 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-69 קג"מ. כמה זה חזק? אפס למאה ב-4.7 שניות, ומהירות מרבית של 272 קמ"ש. מיותר לציין כי לא מדובר במכוניות קלות משקל.

מצדדות בעוצמתן תהיינה תיבות ה-M ספורט, להן שישה יחסי העברה ושלושה מצבי הפעלה תלוי במיזגו של הנהג. עוד לרשות הנהג מערכות הבקרה והשיגור המאפשרות לו להעצים את השעשוע עם חלוקת העוצמה בין הסרנים. ובל נשכח את נושא הסביבה - מערכת נוספת תאפשר לאגור את אנרגיית הבלימה, כי מה רע בלהיות כמו מכונית הפורמולה 1 של החברה.

מחירים לצמד ה-XM לא פורסמו עדיין, כמו גם הצהרת כוונות. אך מה שלא תסיקו מכך, נראה כי ב.מ.וו מבינה שגם בעידן שמרני כמו היום יש להפגין יכולת, ובעיקר כשמעבר לסיבוב כבר נמצאות גרסאות ה-AMG של מרצדס. האם הדבר הבא שנקבל הוא אודי RSQ7?

ב.מ.וו X6M. אתר יצרן
המטרה - AMG. האמצעים - 1110 סוסים חסונים/אתר יצרן
ב.מ.וו X5M. אתר יצרן
ב.מ.וו X5M/אתר יצרן
ב.מ.וו X5M. אתר יצרן
ב.מ.וו X5M/אתר יצרן
ב.מ.וו X6M. אתר יצרן
ב.מ.וו X6M/אתר יצרן
ב.מ.וו X6M. אתר יצרן
ב.מ.וו X6M/אתר יצרן
ב.מ.וו X6M. אתר יצרן
ב.מ.וו X6M/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully