וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימת הבנטלי

22.4.2009 / 10:15

סדנת 'האמן' חוללה שמות בבנטלי קונטיננטל GT ספיד. עם כינוי של דיקטטור וביצועים מהחלל, הפאנטום נס על רוחו

לא היינו מצפים מסדנה מגונה כמו 'האמן' לפזול לתוצרת הבריטית בצורה כה בוטה – אפילו שאמא ב.מ.וו חולשת על תזרים המזומנים. לא היינו מקבלים בהבנה גם כינוי כמו 'אימפרייטור' למכונית מהודרת, אשר מחוייבת לפי שם להעלות חזיונות של אימפריה דמיונית וחשוכה. אז מהיכן נובע מקור המשיכה של 'האמן' לעמת את יתרונותיה מול ה-GT ספיד של בנטלי? סיבות כאמור, לא חסרות לה. ה-GT היא עוד דוגמה למארג של מראה קלאסי וביצועים של רקטה ולכן האמצעים, מקדשים את המטרה.

הכינוי שהוצמד לה משלח מחווה כפולה לרחוב, כמעין גורם מגשר בין המלוכה הבריטית לבין הטכנוקרטים בסדנת 'האמן'. הספיד בפורמה הטבעית שלה, עושה שימוש במנוע W12 בנפח שישה ליטרים (טורבו כפול) עם 603 כ"ס מוכנים לדהרה. אך תחת קסמי הסדנה, הביצועים חשים דחיפה מחוזקת בעזרת שדרוגים למערכות הפליטה והיניקה, וכיול של מחשב המנוע המזניקים את הספקה בעוד אוגדה נמרצת המוערכת בכ-50 כ"ס ו-9 קג"מ. אך למרות כל השיפורים, האמן מסתפקת בתוספת צנועה של 5 קמ"ש בלבד ל-320 המרביים

פרט לכך, האמן הנמיכה את המרכב בכ-30 מילימטרים מאחור וכ-20 מילימטרים בחזית. עוד היא הוסיפה קישוטים המורכבים מ-16 חתיכות, חלקם עוטי קרבון כחצאיות צד ופגושים. ניקלים על ידיות הכניסה מוסיפים "דאווין", ותחושה קרבית יותר בקוקפיט בזכות דוושות מחורצות, גלגל הגה ספורטיבי וטביעות מותג מיוחדות במושבים.

מחיר לא נקבע עדיין לאימפריה, אך אם מכניסים למשוואה את חומרי הגלם והשיוך המלכותי, צריך להתחיל לחשוב על משכון נכסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully