וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליית מדרגה נוספת באכיפה

27.4.2009 / 14:47

משטרת התנועה מכה שנית, הפעם עם לכידת אופנוען שנהג לרכב במהירות גבוהה, לאחר מעקב שנמשך חודש ימים

ימים ספורים לאחר המקרה הרועש אודות לכידת נהג הפורשה שנהג במהירות של 200 קמ"ש בסופו של מעקב שנמשך ימים רבים, משטרת התנועה מכה שנית. הפעם מדובר באופנוען שנלכד היום כאשר רכב במהירות של 193 קמ"ש בכביש 471.

הסיפור מתחיל לפני כחודש ימים, בעת שנמדד האופנוען, רוכב בן 35 הרכוב על סוזוקי GSX-R750 במספר מקרים במהירויות גבוהות במיוחד (מעל 200 קמ"ש) , אולם את זה לא ניתן היה לעצור או לזהותו מאחר ומרח גריז שחור על לוחית הרישוי של האופנוע.

בדומה לשיטת העבודה שגילתה משטרת התנועה, שוטרי היחידה החליטו ללמוד את הרגלי תנועתו של האופנוען "הממהר" , לרבות ציר התנועה הקבוע בו נהג לרכב ומועדי התנועה בו ובתום הכנה והצבת תצפית לאורך הציר וכן מכמונת מהירות, החליטו הפעם גם לסגור את קטע הכביש באמצעות 2 ניידות ואופנוע משטרתי כשלושה ק"מ אחרי מפעיל הממל"ז לשם מניעת בריחה.

הבוקר כאמור, בשעה 09:15 נתפס האופנוען בציר התנועה הקבוע (471 באזור ק.אונו), במועד הקבוע ובמהירות שנמדדה על ידי הממל"ז ב-193 קמ"ש.

רישיונו של רוכב האופנוע שנעצר נשלל במקום וכן הוגש כתב נגדו אישום בגין נהיגה במהירות מופרזת תוך סיכון עוברי דרך בנתיב תחבורה. בית משפט השלום לתעבורה בת"א דחה היום בשבוע וחצי את הדיון בעניינו על מנת שיוכל להסתייע בעו"ד בדיון הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully