וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פונטיאק תיעלם ב-2010

28.4.2009 / 7:52

ג'נרל מוטורס תכחיד את מותג פונטיאק הוותיק לאחר 84 שנים, תסגור מיידית את סטורן ותקצץ כחצי מסוכנויותיה

רק ביום שישי האחרון דיווחנו כאן על הימצאות מותג פונטיאק על ערש דווי, והנה ג'נרל מוטורס דופקת את המסמר האחרון בארון. כחלק ממאבק הישרדותה המתמשך, מודיעה החברה רשמית כי תפסיק בהדרגה את ייצור מכוניות מותג פונטיאק עד שנת 2010. עוד יקוצץ בכ-50 אחוזים מספר סוכנויות הרכב של GM בארה"ב, ועד שנת 2014 יעמוד מספרם על כ-6,000 בלבד. אולם עוד לפני פונטיאק, מותג סטורן יעלם כבר השנה ויעבור אל דפי ההיסטוריה.

גם לאחר שקיבלה חבילות סיוע מהממשל, ג'נרל מוטורס מחפשת כל נתיב על מנת להימלט מפשיטת רגל בחודש יוני הקרוב. המהלך האחרון נובע מלחצים גוברים, והוא מסמן עוד שינוי נדרש בתהליך ההתכנות של החברה לקראת העשור הבא. הצהרות מגורמים בג'נרל מוטורס מדווחים כי במידה ולא תאתר משקיעים עד לפקיעת תוקף ההלוואה שהקציב הממשל (1 ביוני), לא תהיה ברירה זולת הכרזה על פשיטת רגל.

לעת הנוכחית, תמשיך GM להשקיע מאמצים בפיתוח מותגי שברולט, קדילאק, ביואיק ו-GMC, וכן תשאף להיפטר מהמותגים האירופים (סאאב, אופל) וממותג האמר. אלא שהעננה המרחפת מעל ראשיהם מאיימת להשבית כל פעילות, ועלולה לגרום לחברה לשנות גם את התוכניות בהווה. האם זה הסוף של שברולט? הסיכוי לכך נמוך, אך מכל זווית או דרך שבוחנים זאת פונטיאק כבר לא תחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully