וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד האפל של סדרה 7

26.5.2009 / 8:54

סדנת המאן מקנה לספינת הדגל של ב.מ.וו טיפול קרבי ומאיים. למי שחשוב לו להטביע חותם בכל מקום בו הוא נמצא

יש הטוענים כי סדרה 7 החדשה של ב.מ.וו נראית אלגנטית מקודמתה. פחות שלומיאלית, יותר עוצמתית, ואולי מסמלת חלק מהדעיכה של המעצב כריס באנגל למרות הנגיעה שלו בדבר. סדנת המאן התורמת מלאכתה זה שנים לב.מ.וו ומשביחה כמו בכל דור, גם את הגלגול הנוכחי של ה-7 בחבילת שיפורים ושדרוגים שטיבם תלוי בטעמכם האישי.

על פי תורת המשחקים של המאן, האג'נדה גורסת פחות צעצועים ויותר תכלס. אבל בסדרה 7, הרגועה לכאורה, זו משימה חתרנית למדיי. אז הלכו והוסיפו לה ספויילרים מאחור, נורות LED, חצאיות קדמית, וחישוקים בקוטר 22 אינטש התורמים למפלס העצבים לעלות בעוד כמה מטרים – בדיוק כמו שהם רוצים ובמינון הנכון. אולם מה שמעצים את החוויה החיצונית והווקאלית, היא המשיכה אחורנית, אל ארבעת המפלטים המעובים 90 מילימטרים בהיקפם.

ומה בוקע משם? תלוי בכם. אם החסכון והמומנט עושה לכם משהו, לכו על ה-730d דיזל - התוספת של המאן מעלה את ההספק ל-300 כ"ס (242 במקור). מאידך, היא לא תורמת מאומה להספקה של ה-740i המכורה לבנזין לה 322 כ"ס, למרות שהיא קצת יותר מענגת לאוזן. עוד בסעיפי הביצועים, שתי הספינות זוכות להנמכה אסטרטגית של המרכב ב-40 מילימטרים, והקשחתו לצורך שיפור זרימת האוויר והצמדת המכונית לקרקע. חלילה שתיוותר שמפניה בכוס ולא על החולצה.

פרט לאלו, נכללות תוספות כמרבדי אלומיניום ומשטחי רצפה תואמים, דוושות מחורצות, כיסויי עור בהטבעת הסדנה וכלה במערכות שמע משודרגות. המחיר לקיט השיפורים טרם פורסם, אבל אם אתם שואלים, כנראה שאין לכם סדרה 7 בחנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully