וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפרים את ה-SLS. כבר

ירון אדרי

23.9.2009 / 14:01

סדנת לורינסר מציגה רעיונות לשיפור עיצוב ה-SLS AMG של מרצדס, למרות שהיא הוצגה רק בשבוע שעבר. המרבה משובח?

מרצדס רק חשפה את ה-SLS AMG בשבוע שעבר וסדנאות השיפורים כבר זוממות עליה. לורינסר הגרמנית מציגה שתי גרסאות עיצוב אופציונליות, כרגע באיור בלבד אך ללא ספק עתידות לקבל חיים בעתיד הקרוב. על הפרק כמובן, שמירה ככל הניתן על שורשיה של המכונית המגיעים מה-300 SL.

הגרסה הראשונה מעניקה עיצובה כמחווה למכונית המירוץ הקלאסית בעלת כנפי השחף, אשר סללה את הדרך להשקת ה-SL. טכנולוגיה מודרנית גם היא בנמצא כשאת האלומינים הקל של הימים ההם מחליף קרבון. "אם סיבי פחם היו זמינים אז, לבטח היו כאלה ב-300 SL", אומר מנכ"ל הסדנה מרקוס לורינסר שאך מוסיף למכונית את סמל משפחתו בחזית. מעבר לתרומה בתחום המשקל, שילוב הצבע השחור של הקרבון עם האדום של המרכב בהחלט יוצר עיצוב מעניין. על הדרך שונו גם מספר אלמנטים אווירודינמיים כי בכל זאת, הסדנה לא תשאיר את ה-SLS ללא מענה מתאים מתחת למכסה המנוע.

הגרסה השנייה אותה מציגה הסדנה, מביאה את הצד היותר מלוטש של המכונית המקורית. כאן השאיר לורינסר את סמל הכוכב כשמאחוריו גריל ופגושים המעוצבים בדרך סולידית יותר. אם תתבוננו היטב, תראו כי למעשה מדובר באותו עיצוב של גרסת המקור, רק מודגש קצת יותר. כך למשל גם פסי האורך על מכסה המנוע, בתי הגלגלים וחצאיות הצד. הזימים שבצידי המכונית אף הם זכו לעיצוב מחודש.

בלורינסר טרם הוחלט אם אחת מהן, אולי שתיהן, תזכנה לחיים אך דבר אחד לבטח השיגה הסדנה – יש לה האופציה להציע סוג של הצהרה ציבורית למי שיבחר לרכוש את המכונית הכי מדוברת של מרצדס לשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully