וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ייבא מכוניות קלאסיות יקרות כגרואטות

ירון אדרי

23.11.2009 / 14:51

רשות המסים עצרה אדם החשוד כי העלים מס במיליוני שקלים לאחר שהצהיר כי המכוניות הקלאסיות אותן ייבא לישראל הן גרואטות

חשד להונאת מס בסך מיליוני שקלים בתחום הייבוא האישי. לאחר חקירה ממושכת של רשות המסים על ידי יחידת סמים ומכס חיפה, נעצר אילן זיגלבוים תושב רמת-גן בן 46, החשוד כי ייבא לישראל כלי רכב קלאסיים ומכוניות אספנות תחת הגדרתם כגרוטאות. על פי רשות המסים, הגיש זיגלבוים מסמכים וחשבונות כוזבים ובהם מחירים הנמוכים בעשרות אחוזים מערכם האמיתי של כלי הרכב המיובאים. בהתאם למסמכים אלה טוענים ברשות, התחמק החשוד מתשלומי מסים הנאמדים במיליוני שקלים. שופטת בית משפט השלום בחיפה יעל אבירם העריכה היום (שני) את מעצרו עד לשעות הערב, אז ישוחרר זיגלבוים בתנאים מגבילים.

זיגלבוים על פי רשות המסים, עוסק במתן יעוץ וייבוא בפועל לישראל של כלי רכב קלאסיים נדירים ויקרים משנות הארבעים והחמישים והוא אף חבר במועדון החמש, המאגד תחתיו אספני מכוניות. אולם, על פי החשד הוא לא פעל לבדו אלא יחד עם הלקוחות עבורם הוזמנו המכוניות. בחיפוש שנערך בביתו אמש, נתפסו מסמכי יבוא על שמם של לקוחות שונים וכמו כן חוזים שערך מולם.

זיגלבוים הודה במהלך חקירתו בחלק מהעבירות המיוחסות לו. ברשות המסים טענו בפני בית המשפט כי מדובר בחקירה מורכבת ומסובכת וכי היא עדיין בתחילתה וביקשו להאריך את מעצרו של החשוד בשבעה ימים אך כאמור, זיגלבוים ישוחרר היום למעצר בית תחת תנאים מגבילים ובערבות עצמית של 100 אלף שקלים וערבות צד ג' בסכום זהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully