וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסין: פיג'ו 408

25.1.2010 / 13:57

השלוחה הסינית של פיג'ו משחררת פרטים ראשונים אודות המשפחתית הבינונית 408. אלינו היא כנראה לא תגיע

שלא תטעו להניח, זו אינה מחליפת ה-407 הגדולה של פיג'ו, כי אם משפחתית בגודל בינוני המבוססת על פלטפורמת ה-308 ומתוארת כמעין מקבילה לרנו פלואנס סדאן (ה-407 תוחלף בעתיד על ידי ה-508 שתוציא לגמלאות גם את ה-607). השלוחה הסינית של פיג'ו השיקה את המכונית בביג'ינג, בירת סין, ומסמנת את הקהל המקומי כפלח הרלוונטי לה, וזאת מקץ 5 שנות פעילות בזירת הרכב הסינית שעשו לבכיריה בעיקר טוב. תחזיות החברה צופות גידול של 30 אחוזים בכמות המכירות בשנה הקרובה במדינה.

אל מועד הבכורה הוזמנו כ-300 עיתונאים מסין ונציגים נוספים מהעולם. פיג'ו מקפידה שהחטיבה המקומית במזרח לא תקופח לאורן של הבכורות הבינלאומיות באירופה, שבדרך טבע מרכזות סביבן את מרבית תשומת הלב. יחד עם זאת, קונצרן PSA מודע לחשיבותו של השוק הסיני, ולכן שלח למעמד ההשקה את כל הפמליה המורחבת, כולל את ז'אן מארק גיילס שמכהן כסגן נשיא חטיבת סיטרואן בין היתר.

מה לגביי המכונית?ה-408 תוכננה במשותף על ידי שתי זרועות הקונצרן משני קצוות הגלובוס. המטרה על פי פיג'ו היא לעמוד בשלושה יעדים מרכזיים – חיזוק תדמיתה המודרנית של פיג'ו; להבטיח מקסימום בטיחות מפני תאונות; ולהציע מרחב מחייה עדיף על פני המתחרים. המימדים המלאים טרם פורסמו ,להוציא האורך שעומד על 4.68 מ'. אולם, יש להניח שהיא מאוד קרובה במימדיה למתחרה הישירה מבית רנו.

מנועים שיימצאו את דרכם לחזית לבטח יגיעו מכל שורותיו של הקונצרן בין אם בסולר או בנזין, וכך גם תיבות ההילוכים. פרט מעניין שכן אפשר להסיק מהשקה זאת, היא שה-308 מתוחת הפנים תזכה לקבל כמה מהרכיבים הקוסמטיים כפי שמופיעים ב-408. טרם התקבלה תגובת יבואנית פיג'ו לישראל 'דויד לובינסקי' מידת הרלוונטיות אלינו, אם בכלל.

פיג'ו 408. אתר יצרן
פיג'ו 408/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully