וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי זורמת

15.2.2010 / 9:22

היצרנית הקוריאנית מציגה קדימון למכונית סלון מעוצבת שתושק במהלך השנתיים הקרובות ותתברג בין הסונטה לאקוס. בכורה בז'נבה

אם היא נראית כמו מכונית סלון, מדיפה ריח משפחתי ויש לה סמלון קוריאני מלפנים, תהיו בטוחים שהיא לא תרבוץ על רצפת העריכה עוד זמן רב. יונדאי חושפת לקראת הבכורה הרשמית בתערוכת הרכב בז'נבה, איור פורמלי למשפחתית גדולה בסידור בסיסי של חמישה מושבים המכונה נכון לרגע זה I Flow, שבתרגום פשוט זה "אני זורמת". השאלה היא כמובן זורמת לאן ומתי, ואם היא באמת מסוגלת לקרוא תיגר על משפחתיות גדולות פופולאריות מאירופה כמו פורד מונדאו וסקודה סופרב, או שמא תסתפק ביפניות עממיות ומעט יותר קטנות כמו סובארו B4 וטויוטה אוונסיס.

כמו כל כלי-הרכב של יונדאי היוצאים לשווקים באירופה, המכונית לעיל עוצבה ותוכננה על פי תכונות השוואתיות לשוק המערבי בחטיבה המקומית שבגרמניה. היא עוקבת בדריכות אחרי הופעתן המוגמרת של הסונטה החדשה והאקוס, מכונית הדגל הנוכחית. אולם, על פי יונדאי היא תושק רק לאחר ששיווק הג'נסיס סדאן יחל מחוץ לארה"ב כך שהליין-אפ יהיה מספיק מעובה כדי לייצר באז תקשורתי בתערוכה הקרובה.

פרט לעובדה שהמכונית קלה מאוד ואקולוגית תודות לשימוש בדיפונים מיוחדים וקולטנים סולאריים, אין עדיין מידע רשמי אודותיה. חשיפתה במהלך התערוכה תציג לנו את התמונה המלאה, וכמובן את התשובה לשאלה שלעיל, לאיזה סגמנט משפחתי מדוייק היא תכוון והיכן היא תמוצב ביחס לסונטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully