וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביה ורומסטר מתחדשות

ירון אדרי

24.2.2010 / 13:25

סקודה מותחת את פני משפחת הסופר מיני. השינוי כולל חזית חדשה ותוספת של מנוע ה-1.2 ל' TSI. בישראל בחודש מאי

הדור השני של הסופר-מיני סקודה פאביה מגיע לשלב אמצע החיים ומתיחת הפנים המתבקשת תוצג בתערוכת ז'נבה עבור שתי גרסאותיה - האצ'בק והקומבי (ספייס בישראל). על הדרך גם סקודה רומסטר תזכה לאותם השינויים במקומות בהם היא חולקת עם הפאביה עיצוב ומכלולים.

במרכז העיצוב המחודש עומדת חזית חדשה שהוחלפה לגמרי. בעוד שמכסה המנוע נותר כשהיה, הגריל, פנסי החזית והפגוש הוחלפו באחרים בעלי נוכחות יוקרתית מעט יותר. פרט לכך, כל השאר נותר זהה להוציא אופציות לחישוקי סגסוגת בעיצוב חדש ואופציה לצבעים נוספים למרכב.

השינוי הגדול באמת נמצא מתחת לעיצוב. עשרה מנועים מעמידה סקודה לבחירה, שבעה בנזין ושלושה דיזל מבית קונצרן פולקסווגן העומדים כולם בתקן הזיהום 'יורו 5'. טווח הכוח בפאביה יעמוד בין 60 ל-105 כ"ס ואילו ברומסטר הטווח התחתון יהיה גבוה במעט – 70 כ"ס.

במרכז העניינים עומד כמובן מנוע ה-1.2 ל' TSI החדש, לו הספק של 105 כ"ס ומשודכת אליו תיבת השבעה הילוכים DSG כפולת המצמדים. מנוע זה יוצע גם בגרסה מופחתת כוח של 86 כ"ס ואופציה לתיבת חמישה הילוכים ידנית. עם 18.9 ק"מ לליטר מוצהרים, הוא עשוי להעפיל באירופה אפילו על הטורבו-דיזל הפופולריים מאוד. חשוב לציין שמנוע ה-1.6 ל' הוותיק בעל נתוני ההספק הדומים, ימשיך לשרת את הפאביה והרומסטר.

השקת הדגמים המחודשים תיעשה מייד לאחר תערוכת ז'נבה. מהיבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי בחודש מאי צפויות הפאביה והרומסטר להגיע אלינו, אולם תגי המחיר טרם נקבעו. גרסת ההאצ'בק תוצע עם מנוע ה-1.2 ל' TSI בגרסת ה-105 כ"ס בשילוב לגיר ידני או DSG. הסטיישן ספייס וכן הרומסטר, תוצענה בנוסף למנוע זה גם עם אופציית הדיזל 1.6 ל' 90 כ"ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully