וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נושאת הדגל: רנו לטיטיוד

8.6.2010 / 11:25

רנו חושפת פרטים ראשונים אודות מכונית הדגל החדשה שלה, מחליפת הוול-סטיס. הצלחה או סיכון מיותר?

רנו חשפה היום פרטים ראשונים אודות מכונית הדגל החדשה שלה – לטיטיוד. בשלב זה היא אינה מפרסמת בדל מידע על יחידות ההנעה הצפויות לאכלס את חזיתה, אולם ייתכן כי לקראת תערוכת הרכב בפריס שתפתח מעט לאחר בכורת הלטיטויד במוסקבה, תופץ חבילת האינפורמציה המלאה בהתאם לקהל היעד.

הלטיטיוד נושאת על גבה משקל-כבד, ויותר מכך – הצהרה מחודשת על חדירה לפלח נוסף. היא תירש את מקומה של הרנו ול-סאטיס הכושלת, שיוצרה בין 2001 ל-2009 ונחשבה למכונית שנויה במחלוקת לאורך כל כהונתה המקרטעת. המילה ול-סאטיס אגב מורכבת מ-Velocity ומ-Satisfaction, שתי תכונות שנגזרות מחלומות, אבל הפכו את הנהיגה בה לחוויה שמוטב לשכוח.

הלטיטיוד תרצה מטבעה לטשטש את עקבותיה של הוול-סאטיס ונראה כי מחלקת העיצוב של רנו בחרה לשמור על גלים משפחתיים גלובאליים, חלקם מגיעים ממכונית המיזם של סאמסונג ה-SM5 מקוריאה. הסידור החיצוני מחבר דלתות במרכב סדאן סטנדרטי, עם שילוב בנורות בי-קסנון מלפנים, נורות LED מאחור ותא נוסעים (טרם פורסמו תמונות פנים) מצוייד במערכת שמע משודרגת של BOSE.

ממדיה של הלטיטיוד ימצבו אותה בסמיכות לקבוצת הסלון פרמיום והדרג העליון. על פלטפורמה של הלגונה, אורכה הרשמי מותח מקצה לקצה כ-4.83 מ' (קצרה מהול-סאטיס ב-3 ס"מ), הרוחב מציע 1.83 מ' (מינוס 3 ס"מ) והגובה 1.49 מ – שפופה מהול-סאטיס בכמעט 10 ס"מ.

רנו טוענת שעיצובה החיצוני של הלטיטיוד "מעורר את החשק" ואף מקדם רעיונות מתקופתה של הרנו 25 שהייתה מוערכת לשעתה עד שהוחלפה על ידי רנו ספראן שזכתה להצלחה חלקית באירופה. הלטיטויד תשווק ברחבי העולם כולל מדינות אפריקה, אירופה, דרום אמריקה ועוד, זולת בריטניה שטרם קיבלה אישור על החלת השיווק באי.

המכונית תוצג כאמור בעוד פחות מחודש במוסקבה, ובימי הסתיו תיחשף בפריס במפרטים חדשים עבור השוק האירופי. מיבואנית רנו לישראל 'קרסו מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי הלטיטיוד תשווק בישראל החל משנת 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully