וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו X6 קופה, ביזאר לשעות הפנאי

18.7.2010 / 9:11

סדנת 'ארמור טק' החליטה להתאים סופית את ה-X6 לצללית הקופה. אז היא הורידה לו שתי דלתות כדי לשוות לו הופעה ספורטיבית

לא הרבה זמן חלף מאז שהצגנו לכם את הפורשה קאיין קופה פרי תכנונה של סדנת מרדאד, החברה הבת של מייסד סדנת גמבאלה שעקבותיו נעלמו ביערות אפריקה. ועל אותו הרעיון החדשני מביאה לנו כעת סדנת 'ארמור טק' הרוסית את פרשנותה לרכב פנאי מגודל שדלתותיו האחוריות הוסרו למען ימים יפים יותר. קבלו את ה-X6 C2 קופה אפמוטקס. האמנם עידון קוסמטי לעומת המקור?

לאור הפירוק המאולץ, תחילתו של הפרויקט לא היתה פשוטה כל כך. ארמור טק נאלצה לדחוק את קורה B (המרכזית) הרחק אל עבר הסרן האחורי, תוך הוספתם של 25 ס"מ לאורכה של הדלת הקדמית הגדולה. מאחורה נכפה על המרכב תכנון דומה, כך שהחלון הוסט קדימה עם הזזת המבנה בעוד כ-20 ס"מ. תא הנוסעים איבד נדבך מהשימושיות (הגבולית ממילא), אך הסדנה התקינה מושבים מתכווננים הנעים על מסילות רחבות ומתירים כניסה קלה, באופן יחסי, למושבים האחוריים.

פרט לכך, הסדנה מציעה יחד עם השינוי המבני גם שדרוגים תחת המעטפת הקצוצה. סט טכנולוגי שעלותו מסתכמת בהוספה של בין 10 ל-20 אלף יורו, מצייד את ה-X6 קופה במנוע בנזין משודרג, מערכת מתלים קשיחה, וקיט חיצוני שדובק בפרופורציות הרגילות ללא חריגות ויזואליות מופרכות.

המחיר המלא לכל המכונית טרם פורסם, אולם ארמור טק מציינת כי היא תשווק את כל 150 היחידות המתוכננות לו בכל העולם. בשיחה עם וואלה! רכב, אומר מנהל המכירות אלכסיי פישולין (שגם חתום על העיצוב) שהוא היה שמח לראות לקוחות גם מישראל. לכו תסבירו לו עכשיו את דרישות משרד התחבורה הן לייבוא אישי והן לשינוי מבנה.

ב.מ.וו X6 קופה של סדנת ארמורטק. אתר יצרן
ב.מ.וו X6 קופה של סדנת ארמורטק/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully