וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פרארי נקראת למוסך

2.9.2010 / 9:19

קוראת לכל בעלי ה-458 איטליה כדי להחליף חומר הדבקה במעטפת החיצונית שגורם לדליקה. מי שרכבו נשרף כליל יקבל חדש

אמש (רביעי) הפיצה יצרנית מכוניות ה'על' פרארי קריאת תיקון יזומה שמבקשת מכל בעלי ה-458 איטליה להגיע למרכזי השירות. ההודעה יוצאת ימים אחדים לאחר שהחברה סיימה את חקירתה אודות תקלה מסתורית שגרמה לדגם להתלקח במהלך הנסיעה. חמישה כלי רכב מדגם זה אף עלו בלהבות באורח פתאומי, בעוד במקרים בודדים דווח על התרסקויות שנבעו לכאורה מהשלכה של אותה התקלה, שהביאה לאבדן השליטה ברכב.

במסגרת ניתוח הממצאים, אבחנו מהנדסי פרארי מהו הגורם והחלק שאחראי לתקלה במכוניות. מדובר בחומר הדבקה רעוע המשמש כציפוי ומהדק פנימי בתוך בתי-הגלגלים. לדבריהם, החיפוי הקיים אינו מסוגל לעמוד בטמפרטורות גבוהות, וכאשר נוצר שילוב בין מזג-אוויר חם במיוחד, לתובענות קיצונית על מערכות המכונית, החומר נמס ועלול להתלקח.

פרארי תחליף את החומר הפגום במהדקים עמידים עשויים חומרי גלם שונים לחלוטין. לפי שעה, קריאת התיקון תקיף את כל 1,248 העותקים שנמכרו בעולם ובעליהם יקבלו הזמנה להגיע למוסכים כבר בימים הקרובים. ומה בגורלם של נהגי ה-458 שמכוניתם נשרפה כליל? פרארי טוענת שבמידה ויוכח שהחומר גרם לשריפה וזו לא נבעה מטעות נהג, כל החמישה יפוצו במכונית חדשה ונוצצת מפס הייצור, ללא עלות מצידם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully