וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה פיקנטו הופכת פיקנטית

ירון אדרי

7.12.2010 / 10:20

קיה חושפת איורים ראשונים לדור הבא של מכונית המיני פיקנטו. עוצבה בפרנקפורט, תיחשף בז'נבה ורק הסמל דרום קוריאני

בהיצע הדגמים הנוכחי של קיה, יש מכונית אחת שפיטר שרייר טרם נגע בה. מדובר במכונית המיני פיקנטו שמעצב העל מגרמניה רק עכשיו מתפנה לטפל בה, לקראת השקתה בשנה הבאה. קיה משחררת את האיורים הראשונים למכונית שהופעת הבכורה העולמית שלה תהיה בתערוכת ז'נבה הקרובה שתיערך בחודש מרץ.

פרטים על המכונית הקטנה אין, ורק ניתן להתרשם מהאיורים המעט מטושטשים שפורסמו על ידי חטיבת העיצוב של קיה בפרנקפורט גרמניה, שחתומה עליה. בולטת בעיקר החזית שקיבלה את הפנים המעוצבות פרי מכחולו של שרייר שהפכו לסימן ההיכר של קיה בשנתיים האחרונות, וזאת במקום המראה הבולבוסי של הפיקנטו היוצאת. גם מאחור קיבלה הפיקנטו מראה עדכני יותר כדי שתוכל להתמודד ללא רגשי נחיתות מול יריבות מבית כמו יונדאי i10 או יריבות מחוץ כמו ניסאן מייקרה או רנו טווינגו.

"מלאה בבטחון עצמי, איתנה ובשלה, הפיקנטו החדשה תוכננה כדי לשבור את תבנית המכונית העירונית", כך אומרת קיה על הבת הקטנה שלה שכאמור תיחשף במלוא הדרה בתערוכת ז'נבה, לפני תחילת השיווק. לישראל לא הגיעה הפיקנטו למרות התפתחות סגמנט מכוניות המיני אצלנו בשנים האחרונות, אך הדור החדש אולי כן יעשה עלייה. מיבואנית קיה חברת טלקאר נמסר לוואלה! רכב כי היא אכן מתכוונת לייבא את הפיקנטו החדשה ברגע שיתאפשר לה לעשות זאת.

שרייר ממשיך לגרוף פרסים

את הגאווה העיקרית שלהם כיום שואבים מנהלי קיה משרייר. המעצב הגרמני שהגיע מאודי הפך את היצע המכוניות של היצרנית הדרום קוריאנית למושך יותר לעין, וכעת הוא שוב מקבל הכרה על פועלו.

פרס העיצוב היוקרתי של ה'אינטרנשיונל פורום דיזיין' (iF) מגרמניה, מכתיר את דגמי הספורטאז' והאופטימה החדשים למנצחים בקטגוריית התחבורה. עבור קיה מדובר בהישג כמובן בגלל חשיבותו של הפרס בעולם העיצוב התעשייתי, וכן העובדה כי היא עושה זאת פעם שנייה ברציפות לאחר שבשנה שעברה הוכתר המיקרוואן ונגה.

"הפרסים שקיבלו הספורטאז' והאופטימה הם דוגמה חיובית להתקדמות האדירה והמהותית שעשתה קיה בעיצוב דגמיה", כך אמר בתגובה להישג סגן נשיא היצרנית טאה-יון הו שכמובן חילק שבחים לשרייר ולמחלקה בראשה הוא עומד.

שיווק הקרוסאובר ספורטאז' החל אצלנו ממש בחודש האחרון וכבר ניתן לראות אותו נע על כבישי ישראל. המשפחתית הגדולה אופטימה, שלאחרונה הושקה גם בגרסה היברידית בארה"ב, תגיע אלינו במהלך שנת 2011 והיא תחליף את המג'נטיס הוותיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully